شما اینجا هستید

سرخط خبرها » بهره‌مندی ۳ هزار نفر از خدمات کاروان سلامت در گناوه
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر:مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: دهمین کاروان سلامت و امید میزبان شهر گناوه بود و بیش از سه هزار نفر از مردم از خدمات اجتماعی این کاروان، بهره‌مند شدند.

به گزارش صدای بندر، عبدالکریم شعبانزاده صبح امروز در حاشیه طرح کاروان سلامت و امید در گناوه اظهار داشت: بدنبال ورود دهمین کاروان سلامت و امید به استان بوشهر و استقرار در شهر گناوه نیازمندان گناوه‌ای از خدمات اجتماعی، بهداشتی و مشاوره‌ای این کاروان برخوردار شدند.

وی بیان کرد: در تونل سلامت برپا شده در این شهر ایستگاه‌های غربالگری فشارخون و تست قندخون، مشاره، سلامت، تست برست، فراخوان عضویت، متخصصین تغذیه، داخلی، اطفال و پزشکان عمومی پاسخگوی مراجعین بودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: بیش از سه هزار نفر به این ایستگاه‌ها مراجعه و از خدمات رایگان بهره‌مند شدند و دو هزار نسخه دارویی بصورت رایگان پیچیده شد، لازم به یادآوری است در کنار این ایستگاه‌های خدماتی، استقرار بازارچه خیرین موجب جلب توجه مراجعین شده بود.

شعبانزاده گفت: همچنین شناگر بوشهری با دستهای بسته مسافت ۵ کیلومتری آبهای خروشان خلیج فارس را شنا کرد و رکورد این ماده را در کشور برای خود ثبت کرد.

وی افزود: بدنبال آن، خیرین گناوه‌ای ۲ هکتار زمین به ارزش ریالی ۲ میلیارد ریال و هزینه ساخت پایگاه امداد و نجات جاده‌‎ای گناوه ـ بوشهر به ارزش ریالی ۲۰۰ میلیون ریال و فرماندار گناوه نیز مبلغ دو میلیارد ریال برای ساخت پایگاه سلامت در شهر گناوه را به جمعیت هلال احمر اهدا کردند.

منبع:خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر