شما اینجا هستید

ادیان گردی » صعود ارشیا استیل گناوه به نیمه نهایی با شکست پرتو صنعت کنگان
گروه : ادیان گردی

صدای بندر: از سری مسابقات لیگ برتر والیبال استان بوشهر ارشیا استیل گناوه، با شکست پرتو صنعت کنگان به نیمه نهایی مسابقات صعود کرد.

سرمربی تیم والیبال ارشیا استیل گناوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح این بازی حساس اظهار داشت: تیم والیبال ارشیا استیل گناوه توانست در یک بازی برتر و بسیار جذاب تیم والیبال پرتو صنعت کنگان را با شکست بدرقه کند که باید گفت اعضای تیم ما بسیار جنگنده و خوب در این مسابقه حاضر شدند.
علی کمالی گفت: این مسابقه از سری مسابقات لیگ برتر والیبال استان بوشهر و به میزبانی گناوه در سالن مدیریت بحران اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه برگزار شد که تیم ما در ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ تیم کنگان را برد.
کمالی بیان داشت: در ست دوم نیز این تیم کنگان بود که با یک بازی هوشمندانه با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ مسابقه را به تساوی کشاند ولی ما توانستیم در دو ست بعدی با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ تیم پرتو صنعت را شکست دهیم.
وی با اشاره به استقبال خوب تماشاگران گناوه‌ای از این بازی و نقش تاثیرگذار، کم‌نظیر و بسیار ارزشمند آنها در تحقق این نتیجه ارزشمند و بسیار حساس ادامه داد: امتیازآورترین بازیکن این مسابقه نیز حسن محمدی از تیم ارشیا استیل گناوه بود و داورانی از برازجان و جم این بازی را قضاوت کردند.
کمالی تصریح کرد: این مسابقه در چارچوب دور برگشت گروهی لیگ برتر والیبال استان بوشهر برگزار شد که با این بازی ما توانستیم بعد از تیم والیبال سعدآباد صعودمان را به نیمه نهایی مسابقات قطعی کنیم.
وی با اشاره به حساسیت بالای مسابقات در این مرحله و اینکه تیم‌ها با تمام توان خود در مسابقات شرکت داشتند، افزود: از گروه دیگر مسابقات لیگ برتر والیبال استان بوشهر هم یک تیم از جم و یک تیم از برازجان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
سرمربی تیم والیبال ارشیا استیل گناوه در پایان گفت: از گروه ما دو تیم والیبال از آبپخش و کنگان و از گروه دیگر تیم والیبال پیام نور گناوه و تیمی از بوشهر حذف شدند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر