شما اینجا هستید

سرخط خبرها » اجرای ۲ میلیارد تومان پروژه عمرانی در سطح شهر خورموج
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: شهردار خورموج گفت: مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از محل داخلی شهرداری قیر خریداری کردیم و در حال حاضر معادل ۲ میلیارد تومان پروژه در شهر خورموج در حال اجراست.

احمد شیخیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خورموج افزود: کل اعتباری که در مرحله اول به شهر خورموج که دارای ۵۰ هزار نفر جمعیت است اختصاصا یافت، مبلغ ۳ میلیارد تومان بود و با پیگیری‌هایی که انجام شد این رقم به ۴ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی اضافه کرد: درآمدی که از مردم وصول می‌کنیم خدمات مختلفی برای مردم انجام می‌دهیم به طور مثال برای تهیه ۵۰ درصد اعتبار قیر یارانه‌ای از اعتبارات داخلی شهرداری تامین شده و به جای ۱۰ هزار مترمربع آسفالت ۵۰ هزار متر مربع آسفالت در حال اجراست.

شیخیانی یادآور شد: اکنون از ۷۰ درصد توان شهرداری استفاده می‌کنیم، مشکلات حقوقی کارگران را خودمان حل کرده‌ایم، روکش آسفالت، خیابان‌های پشت شهرداری و سد بندی توسط شهرداری انجام شده و اگر منتظر اعتبارات استانی و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان می‌ماندیم فقط قادر بودیم در پنج نقطه شهر کار انجام دهیم.

شهردارخورموج گفت: از ۱۰۰ هزار مترمربع آسفالت فقط ۲۰ درصد آن از محل اعتبارات استانی است و ۸۰ درصد دیگر از اعتبارات داخلی است، تمام اعتبارات روکش آسفالت که در حال حاضر در معابر شهر در حال انجام است از اعتبارات داخلی شهرداری تامین شده است.
وی اضافه کرد: مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از محل داخلی شهرداری قیر خریداری کردیم و در حال حاضر معادل ۲ میلیارد تومان پروژه در شهر خورموج در حال اجراست. مردم بهترین قضاوت کننده هستند من نمی‌خواهم کاندیدای مجلس، یا رئیس جمهوری شوم و هیچ احتیاجی به این‌ها ندارم اگر نیت من خدمت باشد در شهرداری می‌توانم بهترین خدمت را به مردم ارائه دهم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر