شما اینجا هستید

سرخط خبرها » سه زمین چمن مصنوعی و چهار پارک محله‌ای در آب‌پخش احداث می‌شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- شهردار آب پخش گفت: سه زمین چمن مصنوعی و چهار پارک محله‌ای در آب‌پخش احداث می‌شود که تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.
حسین عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی در راستای توسعه شهر آب‌پخش داشته‌ایم و در این زمینه طرح‌ها و برنامه‌های مناسبی را در دست اجرا داریم که تلاش داریم بخشی از این طرح‌ها تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: امسال با جدیت طرح آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های خاکی آب‌پخش را در دستور کار قرار دادیم و تا کنون بیش از ۷۰ هزار متر مربع از این کوچه و خیابان‌ها آسفالت شده است.

شهردار آب‌پخش در ادامه به برخی از برنامه‌های سال آینده شهرداری آب‌پخش اشاره کرد و بیان داشت: یک برنامه کاری برای شش ماه نخست سال ۹۴ طراحی کرده‌ایم که برای این برنامه‌ها تلاش کردیم تا از دیدگاه نخبگان و صاحب‌نظران و مردم آب‌پخش به خوبی بهره بگیریم.

وی از تکمیل بلوار غدیر آب‌پخش با برآورد هزینه هشت میلیارد ریال تا هفته دولت خبر داد و افزود: سه زمین چمن مصنوعی در محلات مختلف آب‌پخش اجرایی می‌شود که این طرح نیز تا هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

توسعه فضای سبز در نقاط مختلف شهر

عباسی همچنین از اجرای طرح‌های پیاده‌رو سازی در نقاط مختلف شهر آب‌پخش خبر داد و اذعان داشت: جابجایی شبکه برق خیابان معلم و انجام زیرسازی برای اجرای آسفالت به مساحت ۱۳ هزار متر مربع را نیز سال آینده اجرا می‌کنیم.

وی همچنین از ایجاد چهار پارک محله‌ای در شهر آب‌پخش خبر داد و گفت: این پارک‌های محله‌ای در مناطقی از شهر که فاقد پارک هستند اجرا می‌شود و همچنین درختکاری گسترده در سطح خیابان‌ها و کوچه‌های شهر را در دستور کار داریم.

شهردار آبپخش به تکمیل فاز اول پروژه بلوار غدیر با آسفالت ۱۰ هزار متر مربع اشاره کرد و بیان داشت: باند متصل کننده میدان شهرداری به میدان شهید رضایی تا هفته دولت سال آینده تکمیل خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: امروز نیز عملیات زیرسازی کوچه بهار را به مساحت ۱۰ هزار متر مربع آغاز کرده‌ایم که با اعتبار ۳.۵ میلیارد ریال اجرا می‌شود و تلاش داریم که این طرح تا قبل از ایام نوروز به بهره‌برداری برسد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر