شما اینجا هستید

سرخط خبرها » هزینه‌های آب و برق مناطق زلزله زده دشتی پرداخت شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مبلغ ۴۰ میلیارد ریال برای هزینه های مصرفی آب و برق مناطق زلزله زده دشتی اختصاص یافت.
حجت الاسلام سید محمد مهدی پور فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با تعامل و همدلی خوبی که بین مجموعه مدیران شهرستان و استان با بنده وجود دارد، توانسته‌ایم اعتبارات خوبی از مرکز برای مناطق زلزله‌زده دشتی جذب کنیم.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زلزله بیستم فرودین ماه سال گذشته باعث شد خسارت‌های شدید به بخش‌های مختلف وارد کند و تعدادی از عزیزانمان در این حادثه جان خود را از دست بدهند.
وی از تلاش‌های همه مسئولان به‌ویژه استاندار بوشهر و فرماندار دشتی در راستای عمران و آبادی مناطق زلزله زده تقدیر و تشکر کرد و افزود: بعد از این حادثه دلخراش همه مسئولان پای کار آمدند و در حال حاضر شاهد تحولات خوبی در مناطق زلزله هستیم.
پور فاطمی تصریح کرد: یکی از دغدغه های اصلی مردم مناطق زلزله زده بخش شنبه و طسوج، پرداخت هزینه‌های مصرفی آب و برق بوده که همواره در جلسات مختلف به این موضوع تاکید می کردند.
وی با تقدیر از غلامرضا مهرجو فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: با عنایت دولت تدبیر و امید و تلاش‌های صورت گرفته، مبلغ ۴۰ میلیارد ریال برای هزینه‌های مصرفی آب و برق مناطق زلزله زده دشتی اختصاص یافت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر