شما اینجا هستید

سرخط خبرها » شهردار عسلویه:جنگل های مصنوعی راهکار مقابله با آلودگی های منطقه است
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- شهردار عسلویه گفت: مهمترین راهکار برای کاهش تاثیرات آلایندگی بر محیط زیست شهر عسلویه توجه به توسعه فضای سبز و ایجاد جنگل های مصنوعی است.
به گزارش صدای بندر:علی ماندگار روز شنبه در آیین کاشت ۳۰۰ اصله درخت به مناسبت هفته منابع طبیعی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در این راستا توسعه درختکاری و افزایش ضریب فضای سبز در شهر عسلویه در دستور کار قرار گرفته است که منحصر به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری نمی باشد.

وی تصریح کرد : با مطالعات انجام شده توسط یک گروه مشاور ، درختان سازگار با وضعیت آب و هوایی عسلویه کاشته می شود تا بتواند فضایی با طراوات را به شهروندان ارائه کند.

وی با اعلام این که یکی از راه های مهم کاهش الودگی منطقه عسلویه توسعه فضای سبز و درختکاری است گفت : مشارکت مردم در قالب گروه های مردم نهاد در زمینه کمک به درختکاری و حفاظت از آن می تواند زمینه ساز مقابله با ریزگردها و آلودگی های صنعتی عسلویه باشد.

شهردار عسلویه اظهار کرد : شهر عسلویه دارای شاخص های خوبی برای حوزه گردشگری است که بدنبال معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری این شهر به عنوان قطب صنعتی کشور هستیم.

وی یادآور شد: با توجه به نزدیکی به روزهای پایان سال تمهیدات گسترده ای برای استقبال از مسافرین نوروزی در این شهر با کمک شورای اسلامی شهر انجام شده است که پیش بینی می شود میزان ماندگاری گردشگران نوروزی در این شهر نسبت به سال های گذشته افزایش قابل توجهی داشته باشد.

در آیین کاشت ۳۰۰ اصله درخت در شهر عسلویه پرسنل شهرداری عسلویه ،اساتید و کارکنان دانشگاه بین المللی پیام نور عسلویه و دانشگاه علمی کاربردی این شهر ، تعدادی از دانش آموزان دختر و پسر مقطع دبیرستان و اعضاء گروه مردم نهاد نبض زمین مشارکت داشتند.
منبع: ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر