شما اینجا هستید

سرخط خبرها » مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر: دربرنامه های ایام فاطمیه ازمنابع مناسب استفاده شود
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در برنامه های ویژه سوگواری ایام فاطمیه از منابع مناسب در رابطه با سبک زندگی فاطمی استفاده شود.
به گزارش صدای بندر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی روز شنبه در نشست هماهنگی برگزاری برنامه های ایام فاطمیه (س) افزود: در این ایام استفاده از ظرفیت شورای هیات های مذهبی، کانون مداحان و شاعران آیینی و اتحادیه انجمن های اسلامی برای حضور حداکثری تشکل های مرتبط بمنظور ارتقا در کیفیت برنامه ها در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر تقدیر از الگوهای برتر عفاف و حجاب در جامعه در این ایام اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای معرفی فضیلت های حضرت فاطمه (س) و توجه به برجسته سازی فضیلت های اخلاقی آن حضرت از جمله سبک زندگی، عفاف و حجاب، آیین همسرداری و تربیت فرزندان است.

سروستانی ادامه داد: انتخاب پیام های مناسب تبلیغی برای فضاسازی و تبلیغات محیطی با تکیه بر سیره حضرت فاطمه (س) در این ایام مورد توجه قرار گیرد ضمن اینکه ارتقا کیفی برگزاری مراسم در روستاها از طریق روحانیون مستقر و طرح هجرت بجد پیگیری شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر یادآور شد: زمینه مناسب برای بهره گیری از ایام فاطمیه و بهار طبیعت و برنامه ریزی بمنظور تقویت کیفی محتوای برنامه ها بویژه توسط متولیان ستادهای تسهیلات سفرهای نوروزی فراهم شود و نمادهای عزاداری به محض پایان ایام شهادت جمع آوری شود تا مخل مراسم و مجالس سرور مردم نشود.

وی با اشاره به لزوم وحدت و پرهیز از دامن زدن به اختلافات مذهبی افزود: ائمه جمعه در خطبه های نمازجمعه خود به بیان سیره حضرت فاطمه (س) بپردازند و پرهیز از هرگونه اقدام در راستای تشدید اختلافات میان فرق اسلامی توسط هیات های مذهبی و تشکل های دینی مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: از ظرفیت های رسانه ای و ارتباطی برای پوشش خبری و تصویری مناسب از تجمعات و برنامه های محوری در استان استفاده شود و ویژه نامه های تخصصی بمنظور ارتقا علمی و جلب توجه افکار عمومی به سیره عملی حضرت زهرا (س) در فضای مجازی تولید شود.

سروستانی اضافه کرد: پیشنهاد می شود در ایام فاطمیه نمایشگاه های فرهنگی و پاسخگویی به احکام شرعی و سوالات مسافران و شهروندان پیرامون سیره و زندگی حضرت زهرا(س) برگزار شود و تعامل و همکاری لازم با شهرداری ها برای تبلیغات محیطی و سیاهپوش کردن خیابان ها بویژه بهره گرفتن از بیانات فاطمی در بیلبوردها، کتیبه ها و پوسترها انجام شود.
منبع:ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر