شما اینجا هستید

سرخط خبرها » نگرانی از آینده شغلی باعث اجتماع صنفی در پتروشیمی جم شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر – نیروهای شرکت جم صنعت کاران پیمانکار تعمیراتی شرکت پتروشیمی جم واقع در شهرستان عسلویه استان بوشهر به آنچه نگرانی در مورد آینده شغلی خود نامیدند اجتماع صنفی برپا کردند.
این تجمع صنفی صبح روز سه شنبه همزمان با شروع ساعت کاری درقالب ۸۰۰ نفر از نیروهای شیفت صبح شرکت تعمیراتی جم صنعت کاران آغاز شده و تا زمان مخابره خبر نیز ادامه دارد.

یکی از اجتماع کنندگان در تماس با ایرنا مرکز بوشهرگفت:شرکت پیمانکاری جم صنعت کاران تعداد دو هزارو ۳۰۰ نفر نیرو دارد که در سه شیفت امور تعمیراتی شرکت پتروشیمی جم را انجام می دهند.

وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود افزود: شرکت جم صنعت کاران به مدت هشت سال از زمان راه اندازی شرکت پتروشیمی جم امور تعمیراتی آن را برعهده دارد.

به گفته وی به تازگی زمزمه هایی مبنی بر جابجای یک شرکت تعمیراتی دیگر با نام شرکت تابکو بجای جم صنعت کاران مطرح شده که باعث نگرانی نیروهای شرکت قبلی در مورد وضعیت ضغلی شان شده است.

وی گفت: خواسته اجتماع کنندگان پرداخت حق و حقوق سختی کار و قرارداد مستقیم با خود شرکت پتروشیمی جم برای رفع نگرانی از آینده شغلی است.

کارشناس رسانه روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم نیز در این باره گفت: دغدغه و نگرانی نیروهای شرکت تعمیراتی جم صنعت کاران به مسوولان منتقل شده است.

عبدالصمد بحرینی افزود:درصورت تغییر شرکت پیمانکاری پتروشیمی جم از جم صنعت کاران به تابکو نیروها با همان شرایط قرارداد قبلی به شرکت جدید منتقل می شوند.

شرکت پتروشیمی جم یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده اتیلن در جهان است.
منبع: ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر