شما اینجا هستید

ویژه » نخستین پارک آبی استان بوشهر ساخته می شود
گروه : ویژه

صدای بندر:مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی نخستین پارک و مجموعه ورزشهای آبی این استان با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر احمد بهروزیان فرد افزود: این طرح ورزشی درزمینی به مساحت شش هزار متر مربع احداث و با ۳۰۰ میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی اجرا می شود.

وی اضافه کرد: ۱۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات این طرح توسط بخش خصوصی و ۱۲۰ میلیارد ریال آن نیز از طریق تسهیلات بانکی از سوی اداره کل ورزش و جوانان تامین خواهد شد.

بهروزیان فرد ادامه داد: این طرح در مدت ۳۶ ماه اجرا و بهره برداری و ۱۲ رشته ورزشی از جمله ورزشهای آبی در این مجموعه طراحی شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآورشد: هم اکنون ۴۶ پروژه ورزشی نا تمام در این استان وجود دارد که اداره کل ورزش و جوانان از بخش خصوصی در اتمام این طرح ها دست یاری می طلبد.

شهردار بوشهر درآیین آغاز عملیات اجرایی این طرح گفت: برای تشویق بخش خصوصی وسرمایه گذاری آنها درطرح های ورزشی، شهرداری بوشهر تا پایان سال۹۴ عوارض این طرح ها را با ۵۰ درصد تخفیف محاسبه خواهد کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر