شما اینجا هستید

ویژه » شهردارگناوه: خبرنگاران مدیریت شهری را نقد منصفانه کنند
گروه : ویژه

صدای بندر: شهردار بندرگناوه گفت:از خبرنگاران این شهرستان توقع و انتظار دارم که هم گناوه را خوب و مثبت برای دیگران معرفی و هم نقد سازنده و منصفانه با هدف سازندگی داشته باشند.

به گزرش صدای بندر به نقل از ایرنا، احمد طاهری روز دوشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان افزود: زمانی می توانیم به یک جامعه خوب و ایده ال برسیم که از نظر فرهنگی قوی باشیم و این ابزار در دست خبرنگاران است.
وی اضافه کرد: خبرنگاران می توانند با ارتباط قوی خود دیدگاه های مردم نسبت به شهرداری را به در جهت مثبت تغییر دهند.
طاهری ادامه داد: از خبرنگاران این شهر انتظاراست که ارتباط دوسویه شفاف و سالم بین شهرداری و شهروندان ایجاد کنند.
وی گفت: خبرنگاران می توانند در بسیاری مواقع نسبت به اصلاح امور اقدام کنند که شهرداری دراین زمینه از این قشر انتظار دارد.
شهردار گناوه بیان کرد: این که یک تیتر می تواند یک انقلاب ایجاد کند که هم فوق العاده تحریک کننده و هم آرامش بخش افکار عمومی باشد از هنر یک خبرنگار است.
وی گفت: خبرنگاران افرادی هستند که بیشتر از همه دغدغه مردم را دارند به گونه ای که زمان معینی در طول روز برای آنها تعریف نشده و همواره باید آماده اطلاع رسانی و انعکاس خبر برای جامعه و دیگران باشند.
طاهری افزود: از خبرنگاران این شهرستان توقع و انتظار دارم که هم گناوه را خوب و مثبت برای دیگران معرفی و هم نقد سازنده و منصفانه با هدف سازندگی داشته باشند.
وی ادامه داد: بسیاری از مواقع نقد و انتقاد را یکی فرض می کنیم اما یک خط ظریفی بین اینها کشیده می شود و چه خوب است که نقد سازنده و منصفانه باشد.
شهردار گناوه گفت: از نقد استقبال می کنم و در کارم شفاف هستم اما هیچکس از انتقاد یکطرفه لذت نمی برد اما شفاف سازی در مورد بعضی مسایل شهر و شهرداری باید آرام آرام به صورت منطقی صورت گیرد.
وی با گرامیداشت روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی گفت: دراین نشست دور هم جمع شده ایم که با خبرنگاران بیشتر آشنا شویم و این روز را به آنان تبریک بگوییم.
مسوول روابط عمومی شهرداری گناوه گفت: خبرنگاری شغلی است پر استرس و افرادی که به این شغل روی می آورند به خاطر عشق و علاقه وارد این عرصه می شوند.
روح اله ملک زاده افزود: صداقت و بیطرفی از ارکان و اصول مهم حرفه خبرنگاری است که خبرنگاران این شهرستان بدون سلایق و منافع شخصی تاکنون سربلند بیرون آمده اند و در اطلاع رسانی از قابلیت های این شهرستان درعرصه های مختلف مجدانه تلاش می کنند.
وی گفت: خبرنگاران این شهرستان با اطلاع رسانی مناسب در زمینه معرفی قابلیت های گردشگری و اماکن تاریخی و مذهبی ازجمله امامزاده سلیمان بن علی این شهر، مسافران و گردشگران بی شماری را به این منطقه جذب کنند.
دراین نشست صمیمی که تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر گناوه حضور داشتند، خبرنگاران و عکاسان از حسن توجه شهردار و متولیان برگزاری این برنامه قدردانی و در پایان لوح تقدیر و هدایایی به آنان ازجمله خبرنگاران ایرنا اهدا شد.
شهرگناوه مرکز شهرستان گناوه بیش از ۶۰ هزار نفر از جمعیت ۹۲ هزارنفری این شهرستان را درخود جای داده است

81714980-70087171

81714980-70087173

81714980-70087170

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر