شما اینجا هستید

اخبار » قهرمانی وزنه بردار گناوه ای در کشور
گروه : اخبار

صدای بندر: اسحاق ذعاب ورزشکار نوجوان گناوه ای قهرمان دسته ۶۲ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان کشور شد

به گزارش صدای بندر به نقل از مهر، در این آیین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه، جمعی از شهروندان و ورزشکاران مدال‌آور کشوری حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه در این آیین اظهار داشت: ورزشکاران نوجوان گناوه امروز از سرآمدان ورزشکاران نوجوان استان بوشهر هستند.

رحمان عمادی گفت: این دسته از ورزشکاران در رشته‌های وزنه‌برداری، فوتبال، ورزش‌های رزمی، تکواندو، کاراته و … به‌خوبی درخشیده‌اند و توانسته‌اند مقام‌های بسیاری را در مسابقات منطقه‌ای و کشوری به دست آورند.

عمادی بیان کرد: از جمله این ورزشکاران نوجوان که در مسابقات مختلف کشوری صاحب‌مقام‌های برتر شده اسحاق عذاب است که توانست در آخرین مسابقه خود در سطح کشوری در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان کشور به مدال طلا دست پیدا کند.

وی در ادامه با بیان اینکه این نوجوان گناوه‌ای توانست با شایستگی قهرمان دسته ۶۲ کیلوگرم این مسابقات شود، اضافه کرد: اسحاق عذاب برای ورزشکاران نوجوان شهرستان گناوه یک الگو ورزشی تمام‌عیار است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه در پایان گفت: این نوجوان گناوه‌ای با کسب این قهرمانی راهی اردوی گروه ملی اعزامی به مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان آسیا که یک ماه دیگر در تهران برگزار می‌شود، شد.

وزنه‌بردار نوجوان گناوه‌ای و قهرمان دسته ۶۲ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوان کشور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بسیار خوشحالم که توانستم در این مسابقات به مدال طلا دست پیدا کنم و مایه مباهات من است که موجب رضایت همشهریانم شدم.

اسحاق ذعاب گفت: این رقابت‌ها در سطحی بسیار بالا برگزار شد و خدا را شاکرم که درمجموع به مقام قهرمانی این مسابقات رسیدم.

وی ابراز داشت: در دسته ۶۲ کیلوگرم من در یک‌ضرب توانستم مدال طلا را با رکورد ۱۰۴ کیلوگرم، در دوضرب نقره با رکورد ۱۲۱کیلوگرم و درمجموع ۲۲۵مدال طلا را با رکورد ۲۲۵ کیلوگرم به دست آوردم.

ذعاب با تقدیم این قهرمانی به مردم شهرستان گناوه در پایان گفت: از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه، اصحاب رسانه، همشهریان و دیگر وزنه برتران قهرمان شهرستان که در این آیین حضور داشتند نهایت قدردانی رادارم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر