شما اینجا هستید

اخبار » حجاج بوشهری جزء کشته های حادثه منا نیستند
گروه : اخبار

صدای بندر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: براساس اظهار نظر مدیر حج و زیارت حجاج کاروان های این استان جزء کشته های حادثه منا نیستند.

به گزارش ایرنا آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در تماس تلفنی با رنجبر مدیر حج و زیارت استان بوشهر وی اظهار کرد که یکی از حجاج بوشهری در ریاض پیدا شده و حال عمو میش نیز خوب است.
وی یادآورشد:شش نفر باقیمانده از حجاج مفقودی کاروان های استان بوشهر نیز در بین کشته شده ها نیستند.
امام جمعه بوشهر اظهارداشت: ممکن است برخی از حجاج بوشهری در حادثه منا کشته شده باشند اما مربوط به حجاجی است که از سایر استان ها از جمله فارس اعزام شده اند اما اطلاعات دقیقی هنوز در این زمینه وجود ندارد.
سازمان حج و زیارت جمعه شب اسامی ۳۶۶ تن از مفقودان ایرانی حادثه منا را اعلام کرده بود که نام هفت زائر استان بوشهر در بین آنها وجود داشت.
براساس اعلام سازمان حج و زیارت، اسامی غلام حسین بارانی، علی گمارلو و خلیل فرح هر سه از شهرستان کنگان، محمد کامل از جم و و حسین عیوضی از تنگستان از اعضای کاروان ۱۶۱۳۳ به مدیریت رسول میگلی نژاد جزء زائران مفقود شده استان بوشهر در حادثه منا در مکه مکرمه بودند.
همچنین از کاروان ۱۶۰۱۱به مدیریت محمد عبدالهی مربوط به اهل تسنن نیز عبدالرحمن لطیفی از کنگان و عبدالعزیز نساج از عسلویه استان بوشهر از دیگر مفقودان حادثه منا اعلام شده بودند.
براساس این گزارش، جانشین مدیر حج و زیارت استان بوشهر در آمارهای اولیه مفقود شدن ۹ نفر از زائران استان بوشهر را اعلام کرده بود که پیش از ظهر جمعه اعلام شد دو تن از زائران استان به نام های محمد عبداللهی و محمد علی پور از کاروان عبدالرسول میگلی نژاد پیدا شده اند.
امسال ۷۹۴ زائر از استان بوشهر درقالب شش کاروان بیستم، بیست ویکم و بیست و دوم شهریور از استان بوشهر به سفر حج تمتع اعزام شدند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر