شما اینجا هستید

اخبار » حضور گسترده مردم گناوه در راهپیمایی ضد استکباری
گروه : اخبار

صدای بندر- راهپیمایی ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبارجهانی درگناوه با حضور پرشور و گسترده مردم این شهرستان برگزارشد.

به گزارش صدای بندر، دراین راهپیمایی اقشار مختلف مردم و گروه های دانش آموزی و دانشجویی در صفوفی متحد ومنسجم با دردست داشتن پلاکارد و شعارهای استکبار ستیزی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، هیهات من الذله و لبیک یا خامنه ای، انزجاز خود را از سیاست های استکباری آمریکا اعلام کردند.
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه و امام جمعه موقت گناوه در جمع راهپیمایان گفت: ۱۳ آبان از روزهای مهم وتاریخی انقلاب شکوهمند اسلامی است که در آن وقایعی مهم اتفاق افتاد و ریشه این رویداها دردشمنی دیرینه استکبار جهانی بویژه آمریکای جنایتکار علیه اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب است.
حجت الاسلام سیدعبدالله دانشی افزود: آمریکا قبل و بعد از انقلاب با روش های مختلف و هزینه های فراوان درصدد براندازی نظام و انقلاب بوده است که همگی توطئه های آنها با هوشیاری ملت و وجود پربرکت امام راحل و جانشین بحق ایشان حضرت آیت الله خامنه ای به شکست و ناامیدی تبدیل شده است.
وی علت اصلی دشمنی آمریکا با انقلاب را ناشی از روحیه جهادی و استکبارستیزی ملت دانست و گفت: به ذلت کشیدن استکبار جهانی از دیگر علل دشمنی آمریکا با نظام و انقلاب است.
دانشی بیان کرد: شعار مرگ بر آمریکا پشتوانه عقلی داشته و برخاسته از منطقی قوی و برمبنای دین و قرآن است و احساسی نیست.
دراین راهپیمایی که از چهار راه بنیاد شهید وامورایثارگران تا یادمان شهدای گمنام گناوه برگزارشد، قطعنامه ای در هشت بند قرائت که با تکبیر راهپیمایان تائید شد.
۱۳ آبان مصادف با سالروز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در سال ۱۳۴۳ است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
منبع:ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر