شما اینجا هستید

فرهنگ و هنر » شبکه آبرسانی روستای بن‌بید دشتی نوسازی می‌شود/ رفع مشکل راه روستا

صدای بندر- نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شبکه آب روستای بن بید شهرستان دشتی تا پایان سال جاری نوسازی می‌شود.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی صبح یکشنبه در جمع اهالی روستای بن بید از توابع بخش شنبه و طسوج اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی برخی از مشکلات این روستا مرتفع شده است.

وی اضافه کرد: یکی از مطالبات اصلی مردم این روستا تامین آب شرب بوده که با تلاش‌های آب و فاضلاب روستایی این مشکل نیز تا پایان سال مرتفع می‌شود.

پورفاطمی از پیگیری رفع مشکل راه دسترسی روستای بن بید نیز خبر داد و افزود: در سفرهای قبلی به این روستا از نزدیک مشکلات را دیده‌ایم و در نشست اخیر با مدیرعامل بانک رفاه کشور کمک‌های خوبی برای دانش‌آموزان این مدرسه صورت گرفت.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش‌ها و حمایت‌های فرماندار شهرستان گفت: نواقصات و مشکلات موجود با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی حل خواهد شد.

ساخت ۴۶ بوستان روستایی در دشتی

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشتی نیز گفت: در سال جاری با عنایت استاندار بوشهر ۴۶ بوستان روستایی در سطح شهرستان تا پایان سال احداث می‌شود که یکی از این بوستان‌ها در روستای بن بید است.

حمید بردستانی از رفع ضعف ولتاژ برق این روستا خبر داد و افزود: مشکل برق همواره از دغدغه‌های اصلی اهالی این روستا بوده که این مشکل نیز با تلاش اداره برق شهرستان حل شد.

وی بیان کرد: در زلزله بیستم فروردین ماه سال ۹۲ واحدهای مسکونی روستا مقام‌سازی شد و در این راستا ۳۴ واحد نیز نوسازی شد.

بردستانی با بیان اینکه تلاش داریم امکانات عادلانه در بین روستاها توزیع کنیم، تصریح کرد: احداث خانه بهداشت در این روستا با توجه به تناسب جمعیتی امکان پذیر نیست ولی تلاش داریم خدمات بهداشتی به نحو مطلوب انجام گیرد.

کمک بانک رفاه به دانش‌آموزان بن‌بید

مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان بوشهر نیز گفت: بانک رفاه کارگران باور دارد که زندگی در رفاه حق همه مردم ایران است و در همین راستا ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خویش، یاری‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر را به عنوان یک تکلیف برخود واجب می داند.

پناهیان افزود: حضور بانک رفاه در روستای بن بید شهرستان دشتی و کمک به دانش آموزان فرصتی را پیش آورد تا گل لبخند بر چهره آینده سازان این مرز بوم نشیند.

همکاری مسئولان در رفع مشکلات روستا

رئیس شورای بخش شنبه و طسوج نیز گفت: در سفر گذشته به این روستا تمامی مشکلات موجود احصا شد و از طریق نماینده مجلس و مسئولین استانی و شهرستانی پیگیری‌های لازم صورت گرفته است.

الیاس زحمتکش افزود: در حال حاضر برخی از مشکلات مرتفع شده و این آمادگی نیز وجود دارد مشکلات باقی مانده به مسئولین انعکاس داده شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر