شما اینجا هستید

اخبار » مشکل لنج‌داران و ساحل‌نشینان استان بوشهر برطرف شود

مشکل لنج‌داران و ساحل‌نشینان استان بوشهر برطرف شود

خبر بندر: استاندار بوشهر گفت: باید با همکاری و تلاش همه مسئولان، مشکل ساحل‌نشینان، لنج‌داران و ملوانان استان بوشهر برطرف شود.

به گزارش خبر بندر به نقل از  خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در سطح استان در راستای مقابله با قاچاق صورت گرفته است.

وی با تقدیر از عملکرد دستگاه‌های مبارزه با قاچاق در سطح استان بوشهر بیان کرد: در این راستا شاهد تلاش گسترده تعزیرات حکومتی، نیروی امنیتی و انتظامی، دریابانی، سپاه، گمرک و دیگر دستگاه‌ها هستیم.

استاندار بوشهر اضافه کرد: مردم استان بوشهر پیوندی عمیق با دریا دارند و بسیاری از مشاغل استان مرتبط با این حوزه است که می‌توان به صید و صیادی و تجارت و بازرگانی اشاره کرد و باید شرایط مناسبی برای معیشت ساحل‌نشینان فراهم شود.

وی افزود: تصویب نرخ سوخت شناورهای تجاری در هیئت دولت به منظور رونق بخشی به صنعت تجارت دریایی، تسریع در صادرات و تامین مایحتاج عمومی جامعه انجام شده است که باید شاهد تسریع در اجرای آن باشیم.

گراوند با تاکید بر لزوم رونق بخشیدن به فعالیت تجارت دریایی خاطرنشان کرد: شناورهای تجاری نقش مهمی در صادرات و واردات کالا دارند که تا هفته آینده نرخ سوخت این شناورها در استان بوشهر بر اساس مصوبه هیئت دولت تعیین تکلیف می‌شود.

وی خواستار تلاش همه مسئولان برای رفع مشکل لنج‌داران و ملوانان در استان بوشهر شد و تصریح کرد: شرکت پخش فرآورده‌های‌ نفتی استان بوشهر تا اوائل هفته آینده نرخ سوخت شناورهای تجاری مصوب هیئت دولت برای اجرا در استان پیگیری و اجرایی کند.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم ایجاد شرایط مناسب برای واردات لاستیک مورد نیاز ماشین‌های سنگین در استان بوشهر، ادامه داد: برای تسهیل در واردات این کالا یک کارگروه تشکیل و اقدامات لازم را انجام دهد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر