شما اینجا هستید

اخبار » ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای افراد کم‌بضاعت استان بوشهر ساخته می‌شود

خبر بندر: استاندار بوشهر گفت: یک‌هزار واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد برای افراد کم‌بضاعت استان ساخته می‌شود که ۵۰ درصد هزینه این پروژه استانداری تامین می‌کند.

1000 واحد مسکونی برای افراد کم‌بضاعت استان بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش خبر بندر؛عبدالکریم گراوند در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر با تاکید بر توجه به مطالبات جوانان و تحقق خواسته‌های آنان اظهار داشت: جوانان سرمایه اصلی جامعه  محسوب می‌شوند که باید حمایت لازم از جوانان  در ابعاد گوناگون شود.

وی،  اشتغال جوانان را در اولویت برنامه‌ها دانست و افزود: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و به‌ویژه فارغ‌التحصیلان امری بسیار مهم و اساسی است و مسئولان ذیربط در این زمینه باید نهایت توان و ظرفیت خود را به کار ببندند.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال نباید منوط به اشتغال دولتی باشد خاطر نشان کرد: دولت زمینه‌های لازم را برای اشتغال و کارآفرینی فراهم می‌کند و البته نگاه ما به اشتغال باید به سمت کارآفرینی و ایجاد کارگاه‌های تولیدی تغییر کند و نباید اشتغال را فقط دولتی بدانیم.

گراوند با تاکید بر حمایت  از کار آفرینان و افراد متخصص و توانمند خاطر نشان کرد: این افراد باید مورد حمایت ویژه قرار بگیرند تا بتوانند با راه‌اندازی مراکز تولیدی، نسبت به جذب افراد جدید و ایجاد اشتغال پایدار  تلاش کنند و بانک‌ها باید همکاری بیشتر و موثرتری با تولیدکنندگان داشته باشند.

وی خواستار سرعت بخشیدن در پرداخت تسهیلات ازدواج شد و ابراز کرد: گزارش ماهانه بانک‌ها به دبیرخانه ستاد در پرداخت تسهیلات در حوزه ازدواج ارائه شود و موانع موجود برای زوج‌های جوان باید برداشته شود تا در کمترین زمان ممکن این تسهیلات پرداخت شوند.

استاندار بوشهر بر لزوم تامین مسکن برای جوانان تاکید کرد و گفت: تامین مسکن جوانان، گامی در راستای تسهیل ازدواج است و مدیران ذیربط نهایت تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار گیرند.

گراوند از آغاز عملیات اجرایی یک‌هزار واحد مسکونی برای افراد کم‌بضاعت استان بوشهر خبر داد و افزود: در نیمه دوم مهر ماه با حضور رئیس کمیته امداد کشور عملیات ساخت یک‌هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر اجر می‌شود که ۵۰ درصد هزینه این پروژه را استانداری تامین می‌کند./ تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر