شما اینجا هستید

اخبار » بوشهری ها در هفته کتاب چند جلد کتاب هدیه کردند؟

بوشهری‌ها ۸۲۲۵ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کردند

بوشهری‌ها ۸۲۲۵ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کردند

خبر بندر:مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: مردم این استان با شرکت در چالش “اهدا کتاب” تاکنون هشت هزار و ۲۲۵ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی این استان اهدا کردند.

به گزارش خبر بندر: سیدعلی هاشمی روز پنج‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: چالش “اهدا کتاب” تا پایان سال ادامه دارد و تا کنون ۳۱۴ نفر با شرکت در این چالش نسبت به تامین منابع کتابخانه‌ای استان بوشهر کمک کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به کمبود منابع کتابخانه ای استان بوشهر برآن شدیم با راه اندازی چالش اهدا کتاب با استفاده از بستر فضای مجازی بخشی از این کمبود جبران شود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر ادامه داد: در اجرای این طرح هر فرد با ضبط فیلم یک دقیقه‌ای از خود، یک یا چند جلد کتاب را به کتابخانه عمومی مورد دلخواه خود اهدا و یک یا چند نفر از دوستان خود را به شرکت در این چالش دعوت می‌کند و پس از آن فیلم را با هشتک #چالش_اهدای_کتاب_بوشهر در فضای مجازی منتشر می‌کند.

هاشمی اضافه کرد: برای این منظور یک حساب کاربری نیز با عنوان @CHALESH_KETABPL  بر بستر اینستاگرام ایجاد شده است که فیلم‌های ارسالی از اهدا کنندگان در این پیج بارگذاری می‌شود.

وی اعلام کرد: تا کنون چهره‌های مطرح استان چون معاونان استاندار، شهرداران، فرمانداران، بخشداران، ائمه جمعه و جماعات، فرهیختگان دانشگاهی، هنرمندان و نویسندگان استان در کنار کسبه و بازاریان، جامعه پزشکی و کودکان و نوجوانان ، سازمان‌ها و موسسه‌های دولتی و خصوصی و خیران در این چالش شرکت کرده‌اند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر اظهار کرد: انتظار می‌رود تا پایان امسال بخش بزرگی از کمبود منابع در کتابخانه‌های استان به وسیله این چالش جبران شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر