شما اینجا هستید

اخبار » ۳۰ میلیاردریال به شبکه برق گناوه خسارت وارد کرد

غلامرضا مهرجو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بر اثر این حادثه ۷۰ پایه برق و چهار کیلومتر شبکه فشار متوسط آسیب دید و ۲ دستگاه ترانس سقوط کرد.

وی اظهار کرد: باتوجه به تخریب پایه‌ها، برق برخی روستاهای بخش مرکزی قطع شده بود که با تلاش نیروها و عملیات مدیریت برق شهرستان و نیروهای کمکی از استان بوشهر بجز روستای شول، کلر، کمالی و احمدحسین بقیه روستاهای شهرستان متصل شده‌است و مشکلی ندارند.

وی گفت: نیروهای مدیریت برق شهرستان گناوه و کمکی استان بوشهر در روز گذشته به رغم هوای نامناسب و بارندگی اقدام به ایمن سازی، رفع خاموشی‌ها و بازسازی شبکه‌های برق کردند.

فرماندار گناوه گفت: همچنین چندین جاده روستایی که به‌دلیل بارندگی شدید مسدود شده بود با فروکش کردن روان آب‌ها و تلاش راهداری و پلیس راه باز شده‌است.

وی افزود: بارندگی‌های شدید و جاری شدن روان آب‌های بالادست جاده ساحلی گناوه به بوشهر را از روز گذشته قطع کرده‌است اما پیش بینی می‌شود بزودی باز شود.

سرعت توفان روز گذشته در بندر گناوه ۸۹ کیلومتر و بارش‌ها ۹۰.۲ میلی متر برآورد شده‌است.

بارندگی شدید همراه با تندر و رعد و برق یکشنبه در گناوه باعث آب‌گرفتگی خیابان‌ها و معابر و مختل شدن تردد در این بندر و محورهای ارتباطی برون شهری شد.

آب‌گرفتگی شدید علاوه بر نفوذ به چند منزل مسکونی، راه ورودی برخی ادارات را مسدود کرد و باعث شد تا کارمندان نتوانند بموقع در محل کار حاضر شوند.

منبع : ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر