شما اینجا هستید

سرخط خبرها » روس ها در گناوه آب شیرین کن می سازند
گروه : سرخط خبرها

یک شرکت روسی در گناوه آب شیرین کن می سازد.
خبربندر: مدیرعامل شرکت فولاد بوشهر از عقد قرارداد آب شیرین کن با یک شرکت روسی خبر داد.
غلامرضا مظفری مدیرعامل شرکت فولاد بوشهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر بندر گفت: ساخت آب شیرین کن که از نیازهای شرکت فولاد بوشهراست طی قراردادی به یک شرکت روسی سپرده شد.
وی افزود : با توجه به نیاز روزانه شرکت فولاد به آب شیرین ، این شرکت روسی قرار است این آب شیرین کن را از پسماند فاضلاب شهرهای گناوه و بوشهر و همچنین آب دریا راه اندازی نماید و ضمن تامین آب مورد نیاز کارخانه فولاد بقیه آب تصفیه را وارد شبکه توزیع آب شهرستان گناوه نماید.
وی با بیان اینکه هم اکنون بیشتر فاضلاب شهر گناوه به دریا ریخته می شود افزود: با احداث این آب شیرین کن از وارد شدن فاضلاب به دریا هم جلوگیری می شود.
مدیرعامل شرکت فولاد بوشهر در خصوص مراحل ساخت شرکت فولاد نیز گفت : متاسفاته در خصوص صدور مجوز های محیط زیستی با اینکه موافقت هایی صورت گرفته بود ولی مراحل صدور مجوز طولانی شد وبخاطر همین مجبور شدیم کار ساخت شرکت فولاد را چند ماهی متوقف کنیم ولی به تازگی کار از سر گرفته شده و امیدواریم بتوانیم مراحل ساخت شرکت فولاد را بدون وقفه پیش ببریم.
لازم به ذکر است که شرکت فولاد بوشهر سال گذشته در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی گناوه ودر روستای پوزگاه با حضور مسولین استان وشهرستان کلنگ زنی شدروس ها در گناوه آب شیرین کن می سازند .
گزارش علیکرم نیرم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر