شما اینجا هستید

اخبار » آیین رونمایی از اثر نویسنده دیلمی به نام”مصطفی ریش” در دیلم
گروه : اخبار
نویسنده : غلامحسین آقاجری

خبر بندر-به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دیلم، امام جمعه دیلم در آیین رونمایی از کتاب نویسنده دیلمی ضمن تبریک ۱۴ آبان روز شورای فرهنگ عمومی، به جایگاه شورای فرهنگ عمومی در جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های حوزه فرهنگ عمومی تجلیل و تکریم از فعالان حوزه فرهنگ وهنر است و معرفی چهره های شاخص هنری، ورزشی، اجتماعی و فرهنگی است. حجت الاسلام محمود اسدی در ادامه افزود: کتاب‌های حوزه دفاع مقدس از اهمیت و قداست بالایی برخوردار هستند چرا که اگر ثبت این رویدادها نباشد، نمی‌توان فرهنگ ایثار و شهادت را به خوبی به نسل‌های جوان انتقال داد.

وی ضمن قدر دانی از نویسنده دیلمی افزود: نویسندگان در انتقال مفاهیم وارزش های دفاع مقدس تاثیر بسیار اثر گذار دارند و امروزه یکی از ابزار مهم فرهنگی در انتقال ارزش های دفاع مقدس چاپ کتوب بوسیله نویسندگان جامعه می باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیلم با اشاره به اینکه دیلم از توانایی های بسیار خوبی در حوزه نویسندگی برخوردار است، خاطرنشان کرد: نویسندگان باید بتوانند خاطرات شهدای شهرستان را بصورت کتوب در بیاورند تا جوانان و نوجوانان امروز با ارزش های دفاع مقدس و مسئله ایثار و شهادت آشنایی بهتر و مطلوبی پیدا نمایند.

موسی آذری نویسنده فرهنگی در آیین مراسم رونمایی از کتاب گفت: یکی از جذبه هایی که باعث شد که بیشتر بتوانم نسبت به چاپ این کتاب حساسیت بیشتری از خود نشان بدهم پی بردن به شخصیت همون مصطفی بود که با توجه به محاسن بلندی که داشت من اون را به نام مصطفی ریش صدا می کردم و هرچقدر درمورد این شخصیت بیشتر تحقیق می کردم پی به حقایق بیشتری نسبت به نقش ایشان درجهت خدمت رسانی به جامعه و بیشتر از همه حضور در جبهه های حق علیه باطل بود.

گفتنی است طی آیینی با حضور امام جمعه ، فرماندار و اعضای شورای فرهنگ عمومی کتاب مصطفی ریش به نویسندگی هنرمند فرهنگی موسی آذری رونمایی شد و با اهداء لوح تقدیر و تندیس از ایشان تجلیل بعمل آمد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر