شما اینجا هستید

اخبار » برگزاری جشن بفرمایید کتاب در گناوه
گروه : اخبار

برگزاری جشن بفرمایید کتاب در گناوه
صدای بندر: به همت انتشارات دریانورد و به مناسبت هفته کتاب جشن بفرمایید کتاب در بندر گناوه برگزار گردید.
به گزارش صدای بندر ب مناسبت هفته کتاب جشن بفرمایید کتاب به همت انتشارات دریانورد در گناوه برگزار گردید. غلامحسین دریانورد مدیر انتشارات دریانورد در خصوص برگزاری این جشن به خبرنگار صدای بندر گفت: در راستای بزرگداشت هفته کتاب و رونمایی از آثار نویسندگان هم استانی جشن بفرمایید کتاب به مدت سه شب در محل کلبه فرهنگ و هنر گناوه برگزار خواهد شد. وی افزود در شب اول برنامه که با حضور پرشور علاقمندان به کتاب برگزار گردید چهار کتاب بی بی مریم ، و حالا خارگ را می شناسی نوشته آقای عبدالکریمم نیسنی، زنان حرمسرای خسرو پرویز نوشته آقای محسن حسینی وکتاب دی کرم نوشته محمد مظفری رونمایی گردید.

دریانورد ادامه داد: در نشب دوم جشن «بفرمائید کتاب» نیز که یکشنبه شب برگزار می‌شود، از کتاب‌های «دبیزۀ بلوکات» اثر محمد مذکوری، مجموعه‌شعر محلی «غیاله» سروده محمدجواد جعفری‌همت، «مسیر سبز» نوشته مریم صفوی و «تاتای پریدن» اثر اسماعیل علی‌پور رونمایی می‌شود.
همچنین در شب سوم جشن بفرمائید کتاب نیز ۲ کتاب «زندگی و روزگار هنری من؛ شرح زندگی غلامحسین دریانورد» و «یک هشت‌دری و چند نیمدری» از آثار جهانشیر یاراحمدی، نویسنده و پژوهشگر استان و ۲ اثر از خودم با عناوین «دیالوگ‌های روایی و مینمال‌های نمایشی و «منزل هفتم» معرفی و رونمایی خواهند شد.
گزارش و عکی مصطفی مظفری

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر