شما اینجا هستید

اخبار » شهید خوشنام مهمان شهرستان «دیلم» شد

در آستانه سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، شهرستان دیلم میزبان یک شهید خوشنام بود و فضای شهرستان معطر به عطر وجود این شهید والامقام شد.

آئین استقبال و تشییع پیکر این شهید خوشنام در شهرستان دیلم ابتدا با حضور در حسینیه عاشقان ثارالله ناحیه مقاومت سپاه صاحب الزمان (عج) با قرائت زیارت عاشورا آغاز شد،

شهید خوشنام مهمان شهرستان «دیلم» شد

سپس پیکر معطر این شهید گمنام در بین دانش آموزان هنرستان پسرانه فنی و حرفه‌ای «ولیعصر (عبج) با حضور متمرکز دانش آموزان و بعد از آن در جمع دانش آموزان هنرستان دخترانه آسیه با حضور مسئولان، خانواده شهدا، رزمندگان و دانش آموزان مورد استقبال باشکوه قرار گرفت.

هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است

فرماندار دیلم ظهر یکشنبه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان و خوش آمد به شهید خوشن امی که مهمان شهرستان دارالمومنین دیلم است اظهار داشت: شهادت یعنی وارد شدن به حریم خلوت الهی و مهمان شدن بر سر سفره ضیافت الهی که این امر بسیار باعظمت است.

محمد اسدی با اشاره به اینکه شهدا با افتخار جان خود را تقدیم کردند و در مقابل بهشت برین و رضایت الهی را کسب کردند افزود: هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است.

وی بیان داشت: اکثر شهدایی که از جان، مال و خانواده خود گذشتند و عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند، مثل شما دانش آموزان جوانی بودند ولی با بصیرت به مسائل نگاه می‌کردند و دشمن را به خوبی می‌شناختند.

شهید خوشنام مهمان شهرستان «دیلم» شد

اسدی با اشاره به اینکه امروز دشمن میدان نبرد را از جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل کرده است و فضای مجازی را محل توطئه‌های خود قرار داده است خاطرنشان کرد: انتظاری که ما از شما دانش آموزان داریم این است که در همه مسائل با بصیرت باشید و در کنار تحصیل مواظب توطئه‌های دشمنان باشید.

این شهید خوشنام ۴۵ ساله بوده و در عملیات بیت المقدس ۴ (دربندیخان) حضور داشته است که در شهر بوشکان دشتستان به خاک سپرده خواهد شد.

شهید خوشنام مهمان شهرستان «دیلم» شد

همچنین در شهر و بخش امام حسن و بخش مرکزی شهرستان دیلم نیز مراسم با همین محور و با حضور شهید گمنام برگزار خواهد شد.

شهید خوشنام مهمان شهرستان «دیلم» شد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر