شما اینجا هستید

اخبار » با آیین اختتامیه روز بوشهر برگزار شد

با معرفی شهید شاخص، چهره ماندگار و شهروند افتخاری؛ آیین اختتامیه روز بوشهر برگزار شد

خبربندر: آیین اختتامیه روز بوشهر با حضور پرشور مردم، خانواده‌های شهدا و مسئولین استانی در سالن لیان شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبر بندر به نقل از روابط عمومی شهرداری بوشهر در این آیین، رییس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته بوشهر در سطح شهر برای مردم برگزار شد، افزود: امیدواریم برگزاری این برنامه‌ها موجب رضایتمندی همشهریان عزیز را فراهم کرده باشد.

وحید نیک روش ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا تصریح کرد: نگاه ما در شورای اسلامی شهر جبران کمبودها در شهر بوشهر است و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم اقداماتی که مثمر باشد و باعث ایجاد شورونشاط بین مردم شود را به مردم شریف بوشهر ارائه دهیم، افزود: شهرداری با ابتدایی‌ترین مسائل مردم نیز سر و کار دارد، بنابراین تمام تلاشمان بر این است که خدمات شهرداری موجب ایجاد رضایتمندی مردم شود. این اصل برای ما مهم بوده و تمام همت خود را به کار خواهیم گرفت تا بهترین خدمات را به مردم بوشهر که لایق بهترین‌ها هستند ارائه بدهیم.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر درخصوص برگزیدگان اختتامیه هفته بوشهر گفت: افرادی که انتخاب شده‌اند موجب اعتلای نام بوشهر و بوشهری نه‌تنها در کشور بلکه در دنیا شده‌اند.

گفتنی است، در آیین اختتامیه شانزدهمین نکوداشت روز ملی بوشهر، شهید علیرضا ماهینی به‌عنوان شهید شاخص سال، مهدی طارمی به‌عنوان چهره ماندگار و دکتر گیسو حاتمی به‌عنوان شهروند افتخاری انتخاب شدند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر