شما اینجا هستید

اخبار » مهمترین کشفیات ۲۴ساعت گذشته پلیس از زبان سردار عباس زاده
گروه : اخبار

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یگان های انتظامی این فرماندهی در ۲۴ ساعت گذشته موفق به شناسایی و دستگیری دو نفر قاتل در شهرستانهای دشتستان و تنگستان،کشف ۱۰۰کیلوگرم مواد مخدر و بیش از ۱۳میلیارد ریال کالای قاچاق در تنگستان شدند.
سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزئیات اقدامات شاخص پلیس در ۲۴ساعت گذشته گفت: در پی فقدانی شخصی به هویت”عباس”در اردیبهشت سال ۹۲ پرونده متشکله در اختیار تیم جدیدی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تنگستان قرار گرفت.
وی افزود:با نظارت مستقیم فرمانده انتظامی شهرستان ، متهمی زندانی به هویت”منوچهر” از زندان برازجان به پلیس آگاهی منتقل و پس روئیت مدارک و مستندات پلیس، لب به اعتراف کشود و گفت: برابر نقشه و برنامه قبلی که بوسیله شخصی به هویت” احمد” طراحی شده بود مرحوم” عباس” را به بیابان برده و پس از قتل وی بوسیله” احمد” چند روز بعد جسدش را دفن کردیم.
سردار عباس زاده تصریح کرد:در پی اعترافات این متهم،” احمد” شرور سابقه دار منطقه تنگستان دستگیر و اعتراف به قتل مرحوم” عباس” حرف های همدستش را تایید کرد.
سردار عباس زاده همچنین از دستگیری متهم به قتلی خبرداد که در آخرین ماه سال ۹۲ در شهرستان دشتستان برادر خود را به قتل رسانده بود.
وی افزود: پس از مرگ مشکوک فردی به هویت “محمد “در سال ۹۲ پرونده بصورت مستمر در دستور کار پلیس آگاهی قرار داشت تا اینکه دلایل و مستندات پلیس باعث دستگیری یکی از برادران متوفی به هویت” محسن” شد که این متهم ضمن اعتراف به قتل برادر خود با چند قطعه سنگ علت آن را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.
سردار عباس زاده همچنین از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند تهیه و توزیع موادمخدر به همراه ۱۰۰کیلوگرم تریاک خبرداد و اظهار داشت: افراد این باند ۴نفره هنگامی که قصد داشتند با استفاده از یک دستگاه اتوبوس مقدار ۱۰۰کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را از استان هرمزگان به خوزستان منتقل کنند درشهرستان گناوه در تورعملیاتی پلیس قرارگرفته و دستگیر شدند.
فرمانده ارشد پلیس استان بوشهر همچنین از کشف یک محموله بزرگ کالای قاچاق در شهرستان تنگستان خبرداد و تصریح کرد:محموله کشف شده که بالغ بر ۱۳میلیارد ریال ارزش مالی دارد شامل بیش از ۴۰هزار دستگاه انواع گوشی تلفن همراه و متعلقات آن، بیش از ۷هزار عدد انواع وسایل آرایشی و بهداشتی و مقادیر دیگری از انواع کالای قاچاق می باشد.
وی بیان کرد:با نظارت فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان این محموله قاچاق که با استفاده از یک دستگاه خودرو تریلر کشنده حمل می شد در محور ورودی اهرم توقیف و دو نفر متهم نیز در این زمینه دستگیر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر