شما اینجا هستید

اخبار » برگزاری مراسم سالنشر هفته نامه صدای بندر
گروه : اخبار , ویژه

صدای بندر:همزمان با ۱۷ مزداد وروز خبرنگار مراسم سومین سالنشر هفته نا مه صدای بندر با حضور علاقمندان ، خبرنگاران عوامل نشریه و مردم در گناوه برگزار گردید.
به گزارش صدای بندر ، محمد مظفری صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه صدای بندر در سومین سالنشر این نشریه و مراسم روز خبرنگار در گناوه گفت: سه سال است که برای اطلاع سازس صحیح و شفاف به مردم عزیز استان وارد عرصه اطلاع رسانی شده ایم و خوشحالیم که طی این مدت توانسته ایم به عنوان امین مردم بسیاری از مشکلات و معضلات مردم استان را پیگیری نموده و زبان رسای مردم استان بوشهر باشیم .
وی افزود: خبرنگاران در راه اطلاع رسانی با مشکلات زیادی دست بگیربانند و با این مشکلات اطلاع رسانی و کار خبری کردند توسط جامعه خبری ایثار است.
وی ضمن گلایه از عدم ارتباط موثر بسیاری از ادارات و سازمان های دولتی با رسانه ها افزود: قهر سازمان ها و اداران با رسانه جفا به مردم ، دولت و نظام رسانه ای است .
مظفری افزود : ما در صدای بندر یک حرکت بلند مدت را از سه سال پیش آغاز کرده ایم که سیاست اصلی ما فرهنگ سازی است و دراین خصوص در زمینه های محیط زیست، فرهنگ ترافیک، آب، فرهنگ تاریخ و هنر، ورزش ، بهداشت عمومی با کمک کارشناسان زبده استان و روزنامه نگاران کارهای مهمی را آغاز کرده ایم
در این نشست همچنین استاد عبدالکریم نیسنی از اعضای هیئت تحریریه صدای بندر و از پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی استان گفت: خبرنگار به عنوان یک عنصر محرک در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد .
وی با ذکر خاطراتی از دوران روزنامه نگاریش در گناوه و بوشهر افزود: خبرنگاران در بیشتر مواقع برای تولید یک خبر و یا شفاف سازی یک کوضوع هم اجتماعی هزینه می شود.
وی توجه به مسائل مهم اجتماعی و شهری مناطق و شهرهای کوچک را از اواویت های کاری خبرنگاران عنوان نمود و گفت: خبرنگاران با مطرح کردن مسائل و مشکلات مردم در شهرهای کوچکتر به توسعه این مناطق کمک کنند.
دراین مراسم همچنین از سوی صدای بندر از خدمات ۳۵ ساله ماندنی خالقی فعال عرصه مطبوعات در شهر گناوه تقدیر و تجلیل گردید.
خالقی در این همایش گفت: از اواخر دهه ۵۰ تاکنون در راه توسعه مطبوعات در گناوه فعالیت میکنم و تا کنون نمایندگی بیش از ۱۰ روزنامه سراسری و مجله را برعهده داشته ام.
در ادامه این مراسم همچنین از یکی از ورزی نویسان قدیمی شهر گناوه آقای باقر فروردین که از دهه چهل به مدت ۱۰ سال خبرنگار ورزشی مجله دنیای ورزش بوده نیز تجلیل شد.
باقر فروردین نیز در این همایش از سختی کار خبرنگاری و کمبود انکانات در سالهای پیش گفت: و افزود بعضی وقت ها برای اینکه تصویری همراه خبرهایم برای مجله دنیای ورزش بفرستم مجبور بودم عکاسان شهر را با التماس و خواهش به ورزشگاه بکشانم
در این مراسم که با حضور شهردار ف معاون فرماندار، جانشین فرماندهی منطقه انتظامی و پایگاه دریابانی گناوه و تعدادی از اعضای شورای شهر و خبرنگاران و هنرمندان برگزار گردید از آقایان عبدالکریم نیسنی ، فتح الله علیمرادی، عبدالحمید قیصری، مصطفی مظفری، نصرالله طوفانی ، مجید مظفری، خدارحم احمدی ، اعظم کدایی ، صادق عبدالهی، معصومه محمدی زاده، اسماعیل کشتکار، صادق نیکپرست، ماهان مقدس زاده، عبدالزضا محمدی نژاد که از اعضای هیئت تحریه صدای بندر هستند تجلیل گردید.

IMG_0175IMG_0201IMG_0408IMG_0344IMG_9725IMG_0435

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر