شما اینجا هستید

سرخط خبرها » آموزش ۱۲۰ هنرآموز در مرکز فنی و حرفه‌ای دیر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: رئیس فنی و حرفه ای دیر گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای بندردیردر راستای آموزش هنرآموزان برای ورود به بازار کار فعالیت های خوبی داشته است.
به گزارش صدای بندربه نقل از خبرگزاری مهر، سید حسن موسوی عصر سه‌شنبه در بازدیدی از کلاس های فنی وحرفه ای شماره ۱۳ بندردیر اظهار داشت: فنی وحرفه ای بندردیر در سال ۱۳۷۸ راه اندازی شده که درابتدا رشته های خیاطی و گلسازی داشته که در ادامه کار رشته های حسابداری و کامپیوتر نیز اضافه گردید.

وی از فعال بودن ۵ رشته در فنی و حرفه ای دیر خبرداد و خاطر نشان کرد: اکنون در رشته های برق صنعتی و خیاطی و کیف دوزی و مونتاژکارو نصاب تابلوهای برق فنی و حرفه ای دیر اقدام به برگزاری کلاسهایی نموده است که تاکنون قریب به ۱۲۰ نفر آموز در کلاسهای آن آموزش دیده اند.

وی از همکاری خوب پارس جنوبی با این مرکز خبر داد و افزود: در حرفه کامپیوتر با همکاری پارس جنوبی اقدام به برگزاری رشته های word و excel نموده که نزدیک به ۶۰نفر در این دو حرفه آموزش داده ایم.

موسوی اضافه کرد: آزمونهای پایان دوره در مرکز انجام می شود که بعد از قبول شدن در آزمونهای کتبی و عملی به قبول شدگان گواهینامه هوشمند اعطا میگردد. وی گفت: در این مرکز ،آزمونهای صنعت ساختمان جهت کارگران ببمه تامین اجتماعی برگزار می شود که به آزمون صنعت ساختمان مشهور می باشد.

رئیس فنی و حرفه ای دیر اظهار داشت: در ایام تابستان با همکاری کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان دیر اقدام به برگزاری کلاسهای خیاطی و گلسازی و کیف دوزی و کامپیوتر در شهرهای آبدان و بردخون و دیر نموده ایم که در پایان این دوره ها به ۱۰۰نفر از کارآموزان گواهینامه مهارت اعطا خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر