شما اینجا هستید

ویژه » کاهش ۳۴ درصدی جرایم در استان بوشهر
گروه : ویژه

صدای بندر: فرماندهی انتظامی استان بوشهر از کاهش ۳۴ درصدی جرایم درپنج ماهه اول سال جاری به نسبت سالهای گذشته خبر داد.
اعظم کدایی- صدای بندر: سردار عباس زاده فرمانده انتظامی استان بوشهر در نشستی که به مناسب روز خبرنگار با اهالی رسانه داشت گفت: وضعیت امنیتی استان بوشهر به مدد حضور پررنگ پلیس در صحنه و اقدامات چند ماه اخیر نیروی انتظامی بهبود یافته است.
وی با اشاره به اینکه آمار سرقت های مسلحانه در استان بوشهر ۳۰درصد کاهش داشته افزود؛ در مورد قتل های صورت گرفته نیز متهمین پرونده های قتل در کمترین زمان شناسایی و دستگیر گردیده اند.
سردار عباس زاده با اشاره به متلاشی شدن باند بزرگ سرقت در استان بوشهر گفت: این باند بزرگ در استان های فارس و بوشهر فعالیت داشت که با کار اطلاعاتی مامورین ما وبا پیگیری مطلوب این گروه شناسایی و مامورین ما در درگیری شدید با آنها در کوه های دشت پلنگ شهرستان دشتی ضمن دستگیری آنها اموال مسروقه بسیاری شامل خودرو و.. را کشف و ضبط نموده و هفت نفر از این سارقان نیز دستگیر گردیدند.
فرماندهی انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: وضعیت امنیتی در بزرگترین شهرستان استان در پنج ماهه اول امسال مطلوب بوده و دراین مدت شاهد کاهش ۱۶ درصدی سرقت وافزایش ۱۰۶ درصدی کشفیات بوده ایم،وی افزود درهمین مدت شاهد کاهش ۱۱ درصدی جرایم خشن در دشتستان بوده ایم
وی اصحاب رسانه را همراه و همیار پلیس در گسترش امنیت در استان بوشهر دانست و ضمن تبریک روز خبرنگار خواستار همکاری بیشتر اصحاب رسانه وپلیس شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر