شما اینجا هستید

سرخط خبرها » مشارکت تبلیغات اسلامی بوشهر در طرح های فرهنگی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر:در نشست رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بر مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در طرح های فرهنگی این مجموعه تاکید شد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازروابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده های آنان، برگزاری دوره های ضمن خدمت در حوزه دین ویژه کارکنان و صدور گواهی نامه معتبر پایان دوره ، محافل انس با قرآن ویژه کارکنان و خانواده های آنان و تشکیل کارگاه های آموزشی مقابله با آسیب های اجتماعی و نحله های انحرافی در جهت تحکیم مبانی دینی از محورهای همکاری محسوب می شوند.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی اضافه کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور اساتید کشوری و استانی، گفتمان های دین با طرح موضوعات فرهنگی و دینی و پرسش و پاسخ و استقرار روحانی به همراه خانواده در مقطع یک ساله به منظور جذب بیشتر ارتقاء فرهنگ دینی کارکنان و خانواده های آنان از طرح های قابل اجرا هستند.

رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در نشست با مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این مجموعه خواستار مشارکت تبلیغات اسلامی در اجرای طرح های فرهنگی این مجموعه شد.

ثامر نصاری در این دیدار که ۲۱ مرداد ۹۳ در دفتر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد بر نقش محوری روحانیون و مبلغین در مبارزه و مقابله با آسیب های اجتماعی و ترویج ارزش ها و آموزه های اسلامی در جامعه و به ویژه مکان و مناطق صنعتی تاکید کرد.

وی ادامه داد: شرایط ویژه کارکنان شرکت های صنعتی و از جمله شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ایجاب می کند در راستای بهبود فضای فرهنگی منطقه و تقویت بنیان های اعتقادی و مذهبی کارکنان مبلغین توانمندی در مجموعه حضور داشته باشند.

رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی اضافه کرد: این شرکت در راستای تامین سلامت اخلاقی و معنوی مجموعه اقدام به تعامل با نهاد های فرهنگی و به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی در جهت استفاده از توان بالای مبلغین و اساتید متخصص به منظور اعتلای سطح معنوی کارکنان در اوقات فراغت آنان خواهد کرد و در این مسیر نیازمند همکاری این نهاد های فرهنگی است.

گفتنی است، این نشست با حضور حجت الاسلام نعمت الله عضیمی فرد، کارشناس فرهنگی و تبلیغ تبلیغات اسلامی استان و حجت الاسلام سیدجعفر زارع مویدی، امام جماعت ستاد مرکزی شرکت زاگرس جنوبی برگزار شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر