شما اینجا هستید

سرخط خبرها » کاهش ۳۴ درصدی جرائم خشن استان بوشهر در چهار ماه گذشته
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: طبق آمار جدید وزارت کشور، استان بوشهر در چهار ماه گذشته ۳۴ درصد در بخش جرائم خشن کاهش داشته که در سطح کشور بی سابقه بوده است.
به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری مهر، محمدحسن پرآور دوشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان با اشاره به آستانه یکمین سالگرد دولت تدبیر و امید و هفته دولت، اظهار داشت: شرایط کشور در یک سال گذشته در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و دیگر عرصه ها به گونه ای بود که مردم امیدواری را با خود همراه کردند، تا به آینده ای که برای خودشان ترسیم کرده اند امید داشته باشند.

وی با اشاره به پشتیبانی و حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از تیم سیاسی و بین المللی دولت، تصریح کرد: در حال حاضر شرایط سیاسی و بین المللی ما چنان متحول گردیده که شاهد اثبات و طرح موضع بحق ایران در دنیا و رفت و آمدهای سران کشورهای متعدد جهان به ایران هستیم.

پرآور عنوان کرد: دولت در یک سالی که گذشت در گریز از محاصره اقتصادی و تحریم های مرگ آور که به کشور حاکم شده بود، به گونه ای عمل کرد که اکنون بسیاری از امکانات مورد نیاز کشور را خودمان داریم تامین می کنیم.

وی بیان کرد: تثبیت قیمت بسیاری از کالاهای اساسی در کشور باعث شده شرایط تقریبا مناسبی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی ایجاد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در عرصه اقتصاد داخلی و معیشت مردم شرایط به گونه ای پیش می رود که علاوه بر کنترل تورم در مسیر گریز از تورم بسیاری از کالاهای اساسی قرار داریم.

کشف یک هزار ۵۶۲ کیلوگرم مواد مخدر در چهار ماه گذشته

وی بیان کرد: طبق آمار جدید وزارت کشور، استان بوشهر در چهار ماه گذشته ۳۴ درصد در بخش جرائم خشن کاهش داشته که در سطح کشور بی سابقه بوده است.

پرآور اظهار کرد: همچنین در بخش کشفیات مواد مخدر در چهار ماه گذشته یک هزار ۵۶۲ کیلوگرم کشفیات استان بوده که با رشد بیش از ۲۰۰ درصدی داشته ایم.

وی عنوان کرد: در بخش سرقت در استان بوشهر در چهار ماه گذشته با ۱۶ درصد کاهش روبرو بوده ایم که نشان از زحمات و تلاش های بی وقفه نیروی انتظامی استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: با تلاش و پیگیری هایی که صورت گرفت مرحله اول منطقه آزاد تجاری اقتصادی استان بوشهر به تصویب رسید و در ادامه با همکاری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و رایزنی های قوی که صورت خواهد گرفت امیدواریم موافقت آن اعلام شود تا اولین گام اساسی برای توسعه و شکوفایی اقتصادی استان برداشته شود.

محمد حسن پرآور گفت: همچنین مذاکراتی با کشور قطر در بخش صادرات داشته ایم که موافقت نامه های اولیه آن صورت گرفته و برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان اثربخش خواهد بود.

در پایان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر و دیگر مسئولان استان و شهرستان دشتستان، مسلم سلیمانی به عنوان بخشدار شبانکاره، سید کاظم موسوی به عنوان بخشدار بوشکان، مسعود صیادی بخشدار ارم و علیرضا رزمجو بخشدار سعدآباد معرفی شدند و از بخشداران سابق تقدیر شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر