شما اینجا هستید

سرخط خبرها » مجمتمع آبرسانی کوثر افتتاح می شود/ آبرسانی به ۵۲ روستای استان بوشهر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیر آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر با اشاره به افتتاح مخزن، تاسیسات و مجتمع آبرسانی کوثر طی هفته دولت گفت: ۵۲ روستای استان بوشهر با بهره برداری از این طرح از نعمت آب آشامیدنی برخوردار خواهند شد.
به گزارش صدای بندر به نقل از خبرگزاری مهر، روح الله طاهریان پور بعد از ظهر سه شنبه در نشست بررسی وضعیت آبرسانی به مناطق روستایی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی برای آبرسانی به روستاها و تامین منابع آبی مورد نیاز روستاها صورت گرفته است و طرح های خوبی در این زمینه در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، تصریح کرد: دولت خدمات بسیار زیادی را به مردم ارائه داده است و در این هفته باید تلاش کنیم تا دستاوردهای دولت را بیشتر از گذشته به اطلاع مردم برسانیم.

مدیر آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر با اشاره به افتتاح مخزن، تاسیسات و مجتمع آبرسانی کوثر طی هفته دولت اظهار داشت: سه هزار و ۸۲۹ خانوار روستایی در ۵۲ روستای استان بوشهر با بهره برداری از این طرح از نعمت آب آشامیدنی برخوردار خواهند شد.

۹۹ درصد روستاهای بوشهر شبکه آبرسانی دارند

وی از انتقال ۷۴ لیتر آب در ثانیه توسط این مجتمع ابرسانی خبر داد و اضافه
کرد: ۳۱٫۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای مخزن، تاسیسات و مجتمع آبرسانی کوثر هزینه شده است.

طاهریان پور ادامه داد: در استان بوشهر در حال حاضر ۵۱۷ روستا تحت پوشش شبکه‌ آبرسانی هستند که شامل ۹۹ درصد جمعیت روستایی ما می شود و فقط ۱٫۱ درصد جمعیت روستایی استان فاقد شبکه‌ها و خطوط آبرسانی هستند.

وی از تامین آب مورد نیاز روستاهای فاقد شبکه آبرسانی از طریق تانکرهای آبرسانی و منابع آب محلی خبر داد و افزود: ۱۴۶ میلیارد ریال در سال گذشته به طرح‌های آبرسانی تخصیص یافت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر