شما اینجا هستید

سرخط خبرها » رئیس جدید تبلیغات اسلامی جم منصوب شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر:در آئینی با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و سایر مقامات شهرستانی رئیس جدید تبلیغات اسلامی جم منصوب شد.

به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت الاسلام محمد گنجی، امام جمعه جم در این مراسم در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام سادات خواستار ادامه سیر صعودی مسیر توسعه فرهنگی شهرستان جم از طریق تقویت فعالیت های فرهنگی و اهتمام در ترویج ارزش های قرآنی و آموزه های اسلامی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این مراسم از تدوین برنامه های مختلف در حوزه های قرآنی، شبکه ارزشمند تبلیغ، ائمه جماعات و مبلغین، و روحانیون مستقر در مناطق محروم خبر داد.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید حسین سادات، رئیس پیشین اداره تبلیغات اسلامی جم اظهار امیدواری کرد که با حضور حجت الاسلام هاشم پروند، رئیس جدید این اداره با تلاش های همکاران در سطح استان و به ویژه شهرستان جم شاهد توسعه فعالیت های دینی باشیم.

وی افزود: من لازم می دانم از تلاش همکار ارزشمند و مومن حجت الاسلام سادات، که با اخلاص فراوان در این مدت بیش از چهار سال در این شهرستان تلاش کردند تقدیر و تشکر می کنم.

حجت الاسلام سروستانی افزود: امیدواریم در دوران مدیریت جدید با افزایش تعامل با امام جمعه، فرمانداری و سایر نهادهای شهرستانی و بهره گیری از کارشناسان مجرب حوزه دین زمینه اجرای موفقیت آمیز طرح های قرآنی، فرهنگی، مذهبی و پژوهشی حوزه دین فراهم شود و شاهد گسترش مطلوب و چشم گیر فعالیت های دینی در شهرستان باشیم.

عبدالله نادری، فرماندار جم در ادامه این مراسم خدمات حجت الاسلام سادات در حوزه فرهنگ درا در مدت ۴ ساله فعالیت ایشان مطلوب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد که با درایت و تدبیر حجت الاسلام پروند شاهد ارتقای سطح فرهنگ دینی شهرستاتن جم باشیم.

گفتنی است، مراسم فوق سه شنبه ۲۸ مرداد ۹۳ در سالن اجتماعات فرمانداری جم برگزار شد و در آن ضمن تجلیل از زحمات حجت الاسلام سادات، رئیس سابق تبلیغات اسلامی جم، حجت الاسلام پروند به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم منصوب شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر