شما اینجا هستید

ویژه » موج گناوه روی موج موفقیت و بی پولی!
گروه : ویژه

صدای بندر: موج گناوه به وجود مشکلات مالی عدیده در مسابقات لیگ یک فوتبال ساحلی کشور در تبریز با کسب مقام دوم به صعود به لیگ برتر امیدوار است.
به گزارش صدای بندر؛ حیدر نیکو نژاد سرمربی تیم فوتبال ساحلی موج گناوه در گفتگو با خبرنگار صدای بندر گفت: در پایان دور اول مسابقات لیگ یک کشور تیم موج گناوه بعد از شهرداری تبریز که میزبان مسابقات بود مقام دوم مسابقات را به دست آورد.
وی افزود: دور دوم مسابقات نیز قرار است در یزد و به میزبانی تیم کوثر اردکان یزد برگزار گردد که در مجموع چهار تیم برتر دو مرحله به مرحله سوم راه یافته و در این بین دو تیم به لیگ برتر صعود خواهند نمود.
حیدر نیکو نزاد همچنین از شرکت تیم جوانان فوتبال ساحلی موج در مسابقات کشوری در اصفهان خبر داد و گفت: این مسابقات از ۸ شهریور برگزار خواهد شد.
سرمربی تیم موج بی پولی را بزرگنرین مشکل تیم های فوتبال ساحلی موج عنوان نمود و گفت : تا حالا هر چه بوده از جیب شخصی خودم خرج کرده ام و دیگر پولی برای خرج کردن ندارم .
وی افزود: چند بار تصمیم گرفته ام که به علت بی پولی از ادامه مسابقات انصراف بدهیم ولی اینکار را به خاطر طرفداران تیم و مردم گناوه انجام نداده ام .
وبا بیان اینکه همه تیم های رقیب ما دولتی هستند می گوید : ما اگر یک ردیف کوچک بودجه ای از وزارت ورزش یا ادارات و شرکت ها داشتیم در لیگ برتر فوتیال ساحلی هم مدعی قهرمانی می شدیم .
ودر پایان از فرماندار گناوه ومدیرکل ورزش وجوانان استان خواستار کمک برای شرکت تیم های موج در مسابقات پیش رو می باشد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر