شما اینجا هستید

سرخط خبرها » تجلیل از پزشکان دیلم به مناسبت روز پزشک
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: طی آیینی و با حضور فرماندار و رییس شبکه بهداشت و درمان از پزشکان بخش دولتی دیلم تجلیل شد.

به گزارش صدای بندر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان دیلم،فرماندار دیلم صبح امروز در این آیین ضمن تبریک روز پزشک به تمامی پزشکان اظهار داشت: کار شما پزشکان و درمان و تسکین آلام بیماران گرچه ناپیداشت اما اجر و ثوابی بس عظیم نزد خداوند متعال دارد.

قاسم قائدی در جمع کادر درمانی مرکز بهداشتی درمانی امام رضا(ع) افزود: پزشکان جزو ارکان بهداشت ودرمان هستند و نه تنها در یک روز که در طول سال بایستی از خدمات آنها تقدیر و تشکر کرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان دیلم ضمن تبریک روز پزشک به پزشکان عزیز گفت: در شهرستان دیلم در مجموع ۲ پزشک متخصص داخلی و اطفال، ۱۹ پزشک عمومی، ۴ دندانپزشک در بخش دولتی در مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان مشغول خدمت به مردم هستند.

عبدالحسین ناصری افزود: ۳ پزشک عمومی،۵ داروساز و یک دندانپزشک در بخش خصوصی به مردم خدمت می کنند.

وی بیان داشت: ۴ پزشک متخصص ارتوپدی،زنان وزایمان،چشم و سونوگرافی هم بصورت دوره ای و هفته ای یک روز در بیمارستان دیلم بیماران را ویزیت می کنند.

رییس شبکه بهداشت ودرمان دراین بازدید از جابجایی و بهینه سازی فضای آزمایشگاه مرکز بهداشتی درمانی امام رضا(ع) به عنوان دومین آزمایشگاه مجهز شهرستان خبر داد.

ناصری اضافه کرد: آزمایشگاه مرکز امام رضا(ع) از لحاظ تچهیزاتی کامل بوده و بیشتر آزمایشهای مورد نیاز شهرستان در این آزمایشگاه انجام می شود.

وی گفت: با انجام تغییرات و بهینه سازی فضای فیزیکی،فضای فعلی اورژانس به عنوان آزمایشگاه در نظر گرفته شده و اورژانس به آزمایشگاه منتقل می شود.

فرماندار دیلم با حضور در مطب پزشک کشیک مرکز بهداشتی درمانی امام رضا(ع) و اهدای گل از زحمات شبانه روزی این تلاشگران عرصه بهداشت و درمان تقدیر کرد.

قائدی به همراه رییس شبکه بهداشت ودرمان از اورژانس،آزمایشگاه و دندانپزشکی مرکز بهداشتی درمانی امام رضا(ع) دیلم بازدید کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر