شما اینجا هستید

سرخط خبرها » درآمد گمرکات استان بوشهر ۱۳۵درصد افزایش یافت
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: درآمد گمرکات استان بوشهر طی پنج ماه نخست امسال ۱۳۵درصد افزایش یافت.
به گزارش صدای بندربه نقل از خبرگزاری مهر، احمد پورحیدر عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات ارائه شده توسط دولت است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر ادامه داد: طی پنج ماه نخست امسال در بخش صادرات غیر نفتی گمرکات استان به انضمام میعانات گازی بیش از ۹ میلیون و ۲۹۱ هزار تن کالا به خارج از کشور صادر شده است.

رتبه نخست گمرکات استان در بین ۱۴۷ گمرک کشور

وی ارزش صادرات غیر نفتی گمرکات استان به انضمام میعانات گازی را هفت میلیارد و ۳۴ میلیون دلار عنوان کرد و افزود: این میزان صادرات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل چهار درصد از لحاظ وزنی و هشت درصد از لحاظ ارزش افزایش داشته است.

پورحیدر با اشاره به انجام فعالیت‌های صادراتی در گمرکات دیر، خارگ، گناوه، منطقه پارس جنوبی، کنگان، بوالخیر، دیلم و ریگ، اذعان داشت: گمرکات استان در بین ۱۴۷ گمرک کشور رتبه نخست صادرات مواد غیر نفتی به انضمام میعانات گازی را داشته است.

افزایش ۱۱۷ درصدی گمرکات استان بوشهر

وی همچنین از واردات بیش از ۹۹۷ هزار تن کالا به ارزشی بالغ بر یک هزار و ۳۳۵ میلیارد دلار کالا از گمرکات استان خبر داد و اضافه کرد: میزان واردات استان بوشهر نسبت به سال گذشته ۱۱۷ درصد از نظر وزن افزایش یافته است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر درآمد گمرکات استان را ۹۶۷ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: میزان درامدهای گمرکات استان بوشهر نسبت به پنج ماهه سال گذشته ۱۳۵ درصد افزایش یافته است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر