شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ادارات برتر دیلم معرفی شدند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: طی آیینی و با حضور فرماندار و مسوولان دستگاههای اجرایی برتر شهرستان در جشنواره شهید رجایی معرفی و از کارمندان نمونه تجلیل شد.

به گزارش صدای بندر به نقل از کمیته اطلاع ر سانی ستاد بزرگداشت هفته دولت،بخشدار مرکزی دیلم در این آیین اظهار داشت: کلیه دستگاههای اجرایی کلیه مستندات خود را درقالب شاخص های اختصاصی و عمومی جهت شرکت در یک رقابت خدمت رسانی به کمیته برگزاری جشنواره ارسال کردند.

حسن درویشی افزود: از ۲۰ دستگاه مورد ارزیابی شهرستان ۴ دستگاه برگزیده از سوی کمیته جشنواره شهید رجایی استانداری بوشهر شناخته شد که با اهدای لوح تقدیر استاندار و تندیس خاص جشنواره از آنان تجلیل شد.

وی بیان داشت: در جشنواره شهید رجایی امسال اداره شیلاتبه عنوان دستگاه برتر شهرستان معرفی و در این آیین با اهدای لوح تقدیر و تندیساز آن تجلیل شد.

بخشدار مرکزی دیلم اضافه کرد:شهرداری دیلم و امام حسن به طور مشترک مقام دوم و کمیته امداد امام خمینی(ره)مقام سوم جشنواره را کسب نمودند.

درویسی افزود: در حوزه تکریم ارباب رجوع دستگاههای اجرایی مجریانو کارشناسان حوزه مدیریت نیروی انسانی استانداری با تهیه پرسشنامه میزان رضایت مندی و عدم رضایت مندی مردم از دستگاههای شرستان را ارزیابی و جمع آوری کرده و دستگاههای برتر در حوزه تکریم ارباب رجوع در هر شهرستان را معرفی کردند.

وی بیان کرد: اداره پست،راهنمایی و رانندگی،نماینده بیمه ایران، بهزیستی و اداره صنعت،معدن و تجارت مقامهای اول تا پنجم حوزه تکریم ارباب رجوع جشنواره شهید رجایی را کسب نمودند.

در این آیین از این دستگاهها نیز با اهدای لوح تقدیر و تندیس ویزه جشنواره تقدیر شد.

همچنین در این مراسم از کارمندان نمونه دستگاههای اجرایی شهرستان با اهدای هدایای و لوح تقدیر تجلیل شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر