شما اینجا هستید

سرخط خبرها » رفع تصرف ۲۲ هزار متر مربع از اراضی دولتی در دیلم
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دیلم از رفع تصرف از حدود ۲۲ هزار متر مربع از اراضی دولتی در دیلم خبر داد.

به گزارش صدای بنر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر سید ابوالحسن علوی اظهار داشت: حذف پیچ‌های خطرناک گردنه اسخی در محور دیلم – بهبهان به طول ۲٫۵ کیلومتر، تعریض ابنیه‌های فنی و اجرای باند رفت محور دیلم – بهبهان، تعریض ۴٫۵ کیلومتر از محور دیلم – گناوه (ابتدا مسیر از سمت گناوه) از جمله اقدامات اداره راه و شهرسازی دیلم در راستای ارتقاء سطح ایمنی جاده‌ای و کاهش حوادث و سوانح بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی دیلم تصریح کرد: شناسایی و ساماندهی نقاط پر حادثه، تسطیح حریم راه‌ها، لایروبی پل‌های بزرگ برای جلوگیری از ورود سیلاب بر روی جاده، حذف نقاط کور و تپه ماهواره‌ای موجود در سر پیچ‌ها برای افزایش میدان دید، عملیات لکه‌گیری در سطح راه‌های حوزه استحفاظی تعمیر گاردریل‌های آسیب دیده، نصب نرده جدید بر روی ابنیه‌های فنی عمده فعالیت این اداره در بخش راهداری بوده است.

علوی در ارتباط با فعالیت‌‌های بخش املاک و حقوقی بیان داشت: ابلاغ دادنامه‌های اداری از مراجع قضایی در رابطه با اراضی دولتی به میزان بیش از ۱۷ هکتار به نفع دولت جمهوری اسلامی ایران و خلع ید و قلع و قمع مستحدثات و رفع تصرف از حدود ۲۲ هزار متر مربع از اراضی دولتی بخشی از این فعالیت‌ها بوده است.

وی متذکر شد: معرفی بیش از ۱۴۰ واحد مسکونی برا اخذ سند و واگذاری در راستای اجرای قانون الحاق به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن از اقدامات اداره راه و شهرسازی بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی دیلم بیان داشت: واگذاری زمین به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیلم و پیگیری در جهت اخذ سند مالکیت از اراضی ساحلی به میزان ۷۱ هکتار از دیگر اقدامات ما در بخش املاک و حقوقی بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر