شما اینجا هستید

سرخط خبرها » دو نمایش از استان بوشهر به جشنواره منطقه‌ای بسیج راه یافتند
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر گفت: جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر با انتخاب دو اثر نمایشی به کار خود پایان داد.
به گزارش صدای بندر، محمد مظفری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پایان یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر، دو نمایش از شهرهای دیر و خارگ به عنوان نمایندگان استان به جشنواره منطقه‌ای بسیج راه یافتند.

دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر افزود: بیش از ۲۵ نمایش متقاضی شزکت در بخش استانی جشنواره امسال بودند که از این بین ۱۵ اثر نمایشی در بخش بازخوانی به مرحله مسابقه راه یافتند.

مظفری گفت: جشنواره امسال بر اساس سیاست های جدید به صورت غیر متمرکز برگزار شد و ارزیابی نمایش های در شهرستان های مختلف برگزار شد و فقط دو نمایش به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر تصریح کرد: در جشنواره امسال کیفیت آثار و پرداختن به موضوعات اجتماعی، دفاع مقدس و ارزشی مد نظر بود که به حمد الله بیشتر آثار اجرا شده دارای کیفیت بودند.

مظفری افزود داوران در طول سه روز نمایش ها را در شهرهای دیر، خورموج، آبپخش، گناوه، خارگ و بوشهر مورد ارزیابی قرار دادند که در پایان دو نمایش پاییز نگفته بود از کانون بسیج هنرمندان دیر و پرواز زیر آب از جزیره خارگ به عنوان دو کار برگزیده جشنواره در بخش صحنه‌ای انتخاب و به جشنواره منطقه‌ای معرفی شدند.

دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر از برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر بسیج کشور با حضور شش استان در هفته دوم مهرماه خبر داد.

منبع: خبرگزاری مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر