شما اینجا هستید

سرخط خبرها » پیمان زنده‌بودی سرپرست اداره کل روابط‌ عمومی استانداری بوشهر شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: با حکم استاندار بوشهر، پیمان زنده‌بودی به عنوان سرپرست اداره کل روابط ‌عمومی استانداری بوشهر منصوب شد.

پیمان زنده‌بودی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: از مهم‌ترین اهداف دولت خدمت‌رسانی و ایجاد امید و انگیزه در بین مردم است و رسانه‌ها جایگاه ویژه‌ای برای این مهم دارد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر افزود: قصد دارم با کمک رسانه‌های دیداری و شنیداری استان ذره‌ای از داشته‌های این کهن‌دیار زرخیز را به جامعه معرفی کنیم و این کار تنها با همکاری همه‌جانبه اصحاب رسانه میسر است.

در حکم انتصاب پیمان زنده‌بودی که توسط مصطفی سالاری استاندار بوشهر صادره شده، آمده ‌است: انتظار دارد با توجه به اهمیت این حوزه با بهره‌مندی از نیروهای متعهد، شایسته و با برنامه‌ریزی مناسب، اتخاذ سیاست‌های اطلاع‌رسانی مداوم و بهره‌گیری مستمر از ابزارهای رسانه‌ای و فرهنگی و تعامل دایمی مثبت و سازنده با اصحاب رسانه و مطبوعات و دستگاه‌های اداری و اجرایی استان و وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها به‌منظور حفظ و ارتقا جایگاه سازمانی اهتمام لازم را به عمل آورید.

پیمان زنده‌بودی مسئولیت‌های اجرایی نظیر مشاور مالی معاونت دانشگاهی، مدیر اقتصاد درمان و مدیریت روابط ‌عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر را بر عهده داشته‌ که وی توانست سال ۹۰ عنوان یکی از مدیر‌های روابط‌ عمومی‌ برتر وزارت بهداشت کسب کند.

وی از چهره‌های برجسته هنری و رسانه‌ای استان بوشهر است و از جمله فعالیت‌های هنریش می‌توان به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری تئاترهای مختلف در جشنواره‌های فجر و مجری‌گری در برنامه‌های رادیویی سی‌مو‌سی‌تو، گنجینه خلیج‌فارس، نمایش هفته و برنامه‌های تلویزیونی شور و شین شونشینی و هفت اقلیم در تلویزیون استان بوشهر اشاره‌ کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر