شما اینجا هستید

سرخط خبرها » کالاهای غیراستاندارد از نمایشگاه پاییزه بوشهر جمع‌آوری شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: کارشناسان و بازرسان اداره استاندارد بوشهر، از نمایشگاه پاییزه بوشهر بازدید و کالاهای غیراستاندارد را از سطح این نمایشگاه جمع‌آوری کردند.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس، مدیرکل استاندارد بوشهر صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه پاییزه بوشهر گفت: طی بازرسی‌های به عمل آمده توسط بازرسان و کارشناسان اداره کل استاندارد استان بوشهر، دو مورد از اقلام نوشیدنی غیراستاندارد با نام‌های تجاری شناسایی شد.

محمدرحیم بهره‌مند افزود: در راستای کنترل و نظارت بر کیفیت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه‌ها، کارشناسان و بازرسان این اداره کل با بازرسی از غرفه‌های نمایشگاه فروش پاییزه که از ابتدای این هفته در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر دایر شده است، مقادیر زیادی نوشابه‌های ورزشی گازدار (نوشیدنی انرژی‌زا) غیر استاندارد در بسته‌بندی ظروف فلزی و شیشه‌ای ۲۵۰ میلی‌لیتری با نام تجاری speeds و VC شناسایی و از سطح نمایشگاه جمع‌آوری کردند.

وی تأکید کرد: از آنجا که این کالا مشمول استاندارد اجباری بوده و عرضه آن بدون نشان استاندارد علاوه بر کیفیت پایین، می‌تواند خطرات جانی و مالی برای مصرف‌کنندگان در پی داشته باشد، لذا از عموم مردم تقاضا داریم هنگام خرید حتماً به نشان استاندارد بر روی کالاها دقت کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر