شما اینجا هستید

سرخط خبرها » بهبود خدمات بهداشتی و درمانی، مهم‌ترین خواسته گردشگران در گناوه
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: بهبود خدمات بهداشتی و درمانی، مهم‌ترین خواسته گردشگران در گناوه است.

به گزارش صدای بندر، عبدالنبی یوسفی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه اظهار داشت: ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مناسب و اهتمام برای بهبود خدمات درمانی خواسته مهم مردم و گردشگران گناوه است.

یوسفی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت بسته‌های متنوع خدماتی در طرح تحول نظام سلامت گفت: اجرای این طرح ارزشمند از مهمترین اقدامات دولت است که خوشبختانه بخش زیادی از نگرانی‌ها و دغدغه های مردم را در خصوص مسائل درمانی برطرف کرده است.

وی ایجاد وفاق، همدلی و اتحاد را لازمه بهبود و تقویت خدمت‌رسانی دانست و افزود: فعالیت در مراکز درمانی کاری خداپسندانه اما بسیار سنگین است و ضروری است با ایجاد بسترهای مناسب ضمن تامین آسایش کارکنان نسبت به رعایت حال بیماران و همراهان آن‌ها توجه شود.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز در این آیین، مدیران شهرستانی را بازوان توانمند اجرای طرح‌های درمانی دانست و گفت: با اجرایی شدن طرح‌های مورد نظر دانشگاه علوم پزشکی، به زودی تحول عظیمی در نظام سلامت استان رخ خواهد داد.

حیدر عزیزنژاد کاهش ملموس هزینه‌های درمانی مردم، ماندگاری پزشکان در مناطق محروم و بهبود کیفیت ارائه خدمات درمانی را از مهم‌ترین دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت برشمرد و افزود: تلاش می‌کنیم از بسته‌های متنوع این طرح جهت ایجاد رضایت‌مندی عمومی در استان بهره‌برداری کنیم.

در پایان این جلسه دکتر علیرضا زکی‌زاده به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه منصوب و از خدمات دکتر آریافر تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر