شما اینجا هستید

سرخط خبرها » بوشهر میزبان یک بخش از جشنواره تئاتر بین‌المللی فجر شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: بوشهر میزبان یک بخش از جشنواره تئاتر بین‌المللی فجر شد.
به گزارش صدای بندر، جهانشیر یاراحمدی صبح دوشنبه در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر اظهار داشت: همه تلاش ما شکوفای هنرهای نمایشی در استان بوشهر است و در این راه نیازمند همکاری و همدلی و همراهی همه هنرمندان و فعالان و پیشکسوتان این عرصه هستیم.

وی با اشاره به توانمندی استان بوشهر در عرصه تئاتر اضافه کرد: یکی از فضاهای اختصاص یافته به تئاتر در بوشهر روباز است که امیدواریم با همکاری مسئولان شاهد مسقف کردن این فضا باشیم.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر ادامه داد: برنامه های متعددی را به منظور پویاتر شدن رشته تئاتر در استان بوشهر تدارک دیده‌ایم که امیدواریم بتوانیم به اهداف مورد نظر خود در این زمینه دست یابیم.

وی در ادامه افتتاح مجموعه تئاتر شهر بوشهر را اقدامی بسیار مناسب در راستای بهبود وضعیت هنرهای نمایشی استان بوشهر دانست و افزود: لازم است که از همه مسئولانی که در این راستا همکاری داشتند تقدیر و تشکر کنیم.

یاراحمدی افتتاح مجموعه تئاتر شهر بوشهر را فرصتی برای شکوفایی استعدادهای مختلف هنری در استان بوشهر عنوان کرد و گفت: نبود مکان مناسب برای تمرین تئاتر از مهمترین مشکلات هنرمندان بوشهر بود که این مجموعه مشکلات را رفع می کند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر با تاکید بر اینکه تلاش های بسیار خوبی برای توسعه تئاتر بوشهر صورت گرفته است، بیان داشت: بوشهر میزبان یک بخش از جشنواره تئاتر بین‌المللی فجر شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر نیز گفت: از همه تلاش خود برای توسعه هنر تئاتر در استان بوشهر استفاده خواهیم کرد و برای توسعه زیرساخت ها نیز با توجه به امکانات خود تلاش خواهیم کرد.

حمیده ماحوزی افزود: ۲۶ گروه در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر فعالیت داشتند که ۱۰ گروه برتر از بین سایر گروه های شرکت کننده انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه قضاوت این دوره بر عهده عباس غفاری و مائده طهماسبی بود اظهار داشت: نفرات برتر بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر با اهدای لوح و تندیس جشنواره تقدیر شدند.
منبع:خبرنگاری مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر