شما اینجا هستید

سرخط خبرها » میزان بارش امسال در استان بوشهر ۲۵۲ میلیمتر است
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیر کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بارندگی‌ها در استان بوشهر حدود ۲۵۲ میلیمتر پیش بینی که نخستین بارش آبان ماه با ۴۸.۲ میلیمتر پیش بینی شده است.
به گزارش صدای بندر، نادر شفیع‌خدایی صبح امروز در نشست با مسئولان مدیریت بحران استان بوشهر با بیان اینکه بارش‌های امسال مناسب پیش بینی شده است اظهار کرد: امسال میانگین بارش‌های استان بوشهر ۲۵۲ میلیمتر پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه امسال ۲۶ روز پیش بینی بارندگی در استان بوشهر شده است تصریح کرد: سال زارعی گذشته پیش بینی بارندگی ۲۴ روز و سال ماقبل آن ۳۰ روز بود که در سال قبل گناوه و بوشهر ۳۱ روز بیشترین بارندگی و تنگستان و دشتی با ۱۹ روز کمترین بارندگی در استان بوشهر داشته‌اند.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه بیشترین بارش‌ها در سال ۹۱-۹۲ مربوط به شهرستان دشتستان بود گفت: در این سال بیشترین بارش‌ها با ۴۹۱ میلیمتر در جم و کمترین آن در عسلویه با ۲۲۴ میلیمتر گزارش شده است.

شفیع‌خدایی با بیان اینکه استان بوشهر از نظر خشکسالی شرائط ترسالی را تجربه کرده است افزود: امسال میزان بارش را بین ۹۰ تا ۱۱۰ درصد شرائط نرمال استان بوشهر پیش بینی شده است.
وی، با بیان اینکه تا اواسط دیماه بارش نرمال پیش بینی شده است تصریح کرد: حجم عظیم بارش در سال زارعی جاری در فصل پاییز پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از افزایش دما در استان خبر داد و گفت: فصل پاییز امسال نسبت به سال قبل با افزایش نیم تا ۱٫۵ درصد دما پیش بینی شده است.

شفیع‌خدایی با اشاره به اینکه در آبان ۴۸٫۲ میلیمتر بارندگی در استان پیش بینی می‌شود افزود: بارندگی‌ها در استان بوشهر حدود ۲۵۲ میلیمتر پیش بینی شده که نخستین بارش آبان ماه با ۴۸٫۲ میلیمتربه وقوع می‌پیوندد.

وی، گفت: در آذر ۷۲٫۵ میلیمتر و دی‌ماه ۸۵ میلیمتر بارش در استان پیش بینی می‌شود.
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر