شما اینجا هستید

سرخط خبرها » تغییرکد و شماره تلفن‌های ثابت استان بوشهر از ۱۶ مهرماه
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر گفت: از ساعت ۲۲ روز ۱۶ مهرماه، کد و شماره تلفن‌های ثابت استان بوشهر تغییر خواهد کرد.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا بحرانی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: در اجرای طرح هم‌کدسازی تلفن‌های ثابت استان بوشهر، از ساعت ۲۲ روز ۱۶ مهرماه کد و شماره تلفن‌های ثابت در استان بوشهر تغییر خواهد کرد و کد استان به ۰۷۷ تبدیل خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین در اجرای این طرح شماره تلفن‌های ثابت استان نیز از ۷ رقم به هشت رقم افزایش می‌یابد و کد بین شهری در تلفن ثابت استان بوشهر حذف خواهد شد، به طوری که برای تماس با تلفن ثابت از داخل استان نیازی به شماره‌گیری کد جدید نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر بیان کرد: کاهش هزینه‌های تماس‌های بین شهری درون استانی و امکان تماس از سایر استان‌ها و یا تلفن همراه با تلفن‌های ثابت استان بوشهر با گرفتن کد ۰۷۷ از جمله تغییرات صورت گرفته در اجرای طرح همکدسازی خواهد بود.

سامانه ۳۶۶۶ و ۱۱۸ برای اطلاع از تغییرات شماره تلفن‌های ثابت در بوشهر

بحرانی در ارتباط با تغییرات لحاظ شده بر تلفن ثابت نیز بیان کرد: هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند با تماس با ۱۱۸ یا سامانه ۳۶۶۶ بدون گرفتن کد از تغییر شماره تلفن ثابت خود اطلاع پیدا کنند.

وی تصریح کرد: سایت شرکت مخابرات استان بوشهر و ادارات مخابرات شهرستان‌های استان نیز برای اطلاع از تغییر شماره تلفن‌های ثابت آمادگی دارند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر گفت: طرح هم‌کدسازی تلفن‌های ثابت در راستای سیاست شرکت مخابرات ایران و حذف کدهای بین شهری اجرا و در استان بوشهر نیز از ساعت ۲۲ روز ۱۶ مهرماه امسال این طرح عملیاتی می‌شود.

بحرانی خاطرنشان کرد: تا پایان مهرماه امسال تمام استان‌ها باید این طرح را اجرا کنند و در بوشهر نیز کد استان از ۰۷۷۱ به ۰۷۷ تبدیل خواهد شد.

وی افزود: در اجرای این طرح هزینه شارژرینگ مکالمات مردم در سطح استان یکنواخت خواهد شد و هر مشترکی که از هر نقطه کشور بخواهد با بوشهر تماس بگیرد، باید کد ۰۷۷ را بگیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر گفت: با اجرای طرح مذکور با کاهش درآمد شرکت مخابرات و کاهش هزینه مکالمه مردم مواجه خواهیم شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر