شما اینجا هستید

سرخط خبرها » هدف ما حذف ربا از معاملات بانکی است
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: مسئول بانک مهر اقتصاد دشتی گفت: حذف ربا از معاملات بانکی و تحقق قوانین و مقررات شرعی و دینی هدف ما از معاملات بانکی است.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس ، علی عباسی صبح امروز در دیدار کارکنان بانک مهر اقتصاد دشتی با امام جمعه خورموج اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد در حین گذر از مرحله بانکداری بدون ربا و استقرارآن به بانکداری اسلامی است.

مسئول بانک مهر اقتصاد دشتی گفت: حذف ربا از معاملات بانکی و هدف اصلی ما تحقق قوانین و مقررات شرعی و دینی است که با انجام این عمل باعث انتفاع و سود اقتصادی می‌شود.

وی اضافه کرد: اخلاق و مبانی اندیشه اسلامی همواره مورد تاکید ماست که بانک مهر اقتصاد بالاترین معیارهای اقتصاد مقاومتی را در برنامه‌های خود قرار داده است.

عباسی به تاریخچه، خدمات، افتخارات، ارزش‌ها و اصول حاکم و مسائل پیرامون توسعه بانکداری اسلامی پرداخت و افزود: اقدامات عملی بانک مهر اقتصاد برای تحقق بانک‌داری بدون ربا از جمله آموزش‌های کارکنان در حوزه احکام فقهی در قم، تاییدیه شرعی تمامی عقود و قراردادها از مراجع عظام، پرداخت سود قطعی به سپرده‌های مشتریان از سال ۱۳۸۶، برگزاری همایش آب و آیینه در ۳۱ استان به منظور تجلیل از مشتریان ماندگار و برگزاری همایش بانکداری اسلامی اقدامات صورت گرفته و فعالیت‌های بانک مهر اقتصاد است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر