شما اینجا هستید

اخبار » کشف ۱۱۳ هزار کیلوگرم تنباکوی قاچاق در گناوه
گروه : اخبار

صدای بندر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گناوه از کشف بیش از ۲ میلیون نخ انواع سیگار و بالغ بر ۱۱۳ کیلوگرم انواع تنباکوی قاچاق طی ۶ ماهه گذشته توسط بازرسان در این شهرستان خبر داد.

محمدحسین داریونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناوه اظهار داشت: طی ۶ ماهه گذشته از سالجاری در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعداد دو میلیون و ۸۶۹ هزار و ۱۵۰ نخ انواع سیگار و بالغ بر ۱۱۳ هزار و ۳۶۲ کیلوگرم انواع تنباکو به ارزش ریالی ۱۱۲ میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال مربوط به ۱۱ پرونده کالای قاچاق کشف شده که جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

وی تصریح داشت: در این مدت تعداد ۴۴۰ فقره پرونده تخلف با عناوین گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، تقلب، ضرر و زیان به اشخاص ثالث و… به ارزش ۹۶۳ میلیون و ۳۵۶ هزار ریال برای متخلفین تشکیل شده است.

وی با اشاره به ارجاع پرونده‌های تخلف به شعب تعزیرات حکومتی استان افزود: از کل بازرسی‌های صورت گرفته از ابتدای سال تاکنون تعداد ۱۰۷۹ مورد بازرسی در قالب ۵۸ گشت مشترک با همکاری فرمانداری و اتاق اصناف شهرستان برگزار شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گناوه از همه متصدیان واحدهای صنفی درخواست کرد نسبت به رعایت قوانین نظام صنفی و حقوق مصرف‌کنندگان بویژه رعایت قیمت مصرف کننده روی کالا و نیز رعایت درصد سودهای قانونی و احتراز از گرانفروشی و دیگر تخلفات اهتمام ورزند.
منبع:خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر