شما اینجا هستید

اخبار » سیلاب دراستان بوشهر یکهزارو۳۱۰ میلیارد ریال خسارت برجای گذاشت
گروه : اخبار

صدای بندر – مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: سیلاب پنجم آذر جاری یکهزارو ۳۱۰ میلیارد ریال خسارت به بخش های مختلف این استان وارد کرد.

کاظم مرادی روزیکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این میزان خسارت مربوط به بخش های کشاورزی، تاسیاست زیربنایی، مسکونی شهری و روستایی، ساختمان های اداری دولتی و عمومی، وسایط نقلیه و شناورهاست.

وی اضافه کرد: پس از ارایه گزارش کارشناسی ازشهرستان های ۱۰ گانه استان بوشهر فرم های خسارت تکمیل و برای تایید به دفتر معاونت های عمرانی و برنامه ریزی استانداری ارسال شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر بیان کرد: با تایید معاونت های یادشده فرم ها به سازمان مدیریت بحران کشور ارسال می شود تا از طریق دولت برای جبران خسارت تامین اعتبار شود.

مرادی گفت: بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال از کل خسارت ها مربوط به بخش کشاورزی است که کشاورزان باید از طریق صندوق بیمه برای دریافت خسارت اقدام کنند.

وی افزود: ۲۴۰ میلیارد ریال نیز مربوط به بخش مسکونی شهری و روستایی است و مابقی نیز مربوط به سایر بخش هاست.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر ادامه داد: در روزهای چهارم و پنج آذراین استان شاهد باران شدید همراه با تگرگ و سیلاب بود که بیشترین میزان بارندگی با ۱۴۳ میلی متر در شبانه روز مربوط به شهرستان دیلم بود.

وی گفت: بارندگی یادشده به خطوط آبرسانی، برق، مخابرات، راه ها، ابنیه و پل ها، ۵۰ فروند لنج تجاری و صیادی، اماکن مسکونی، تجاری و دامداری، جایگاه های عرضه سوخت و دیگر تاسیسات زیربنایی شهرها و روستاهای استان بوشهر خسارت وارد کرد.
منبع: ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر