شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ۳۰۰ پرونده درخواست صدور سند مالکیت در شهر دیلم
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: رئیس بنیاد مسکن دیلم گفت: از مجموع ۳۰۰ پرونده درخواست صدور سند در شهر دیلم بالغ بر ۱۲۵ پرونده سیر مراحل کارشناسی آن کامل شده و برای قیمت‌گذاری در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته است.

به گزارش صدای بندر، رضا رستگار صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت صدور سند مالکیت در شهرستان دیلم که به کوشش معاون عمران و برنامه‌ریزی فرمانداری دیلم مهندس طاهری و شرکت روسای ادارات ثبت اسناد، راه وشهرسازی، بنیاد مسکن، شهرداری، شورای شهر و دفاتر ثبت شهرستان برگزار شد وضعیت صدور سند مالکیت شهرستان دیلم (شهرهای دیلم و امام حسن و روستاهای تابعه) مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس بنیاد مسکن دیلم عنوان کرد: از مجموع ۱۳۳ پرونده درخواست صدور سند مالکیت روستایی در سال جاری ۹۶ پرونده منجر به صدور سند مالکیت شده و بقیه نیز در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: همچنین از مجموع ۳۰۰ پرونده درخواست صدور سند در شهر دیلم بالغ بر ۱۲۵ پرونده سیر مراحل کارشناسی آن کامل شده و برای قیمت گذاری در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته که پس از قیمت‌گذاری و واریز توسط متقاضی یا مالک پرونده برای صدور سند مالکیت در اختیار ثبت اسناد و املاک شهرستان قرار خواهد گرفت.

رستگار خاطرنشان کرد: در شهر امام حسن نیز ۲۰ پرونده در دست پیگیری قرار دارد که ۱۵ پرونده تقریبا نهایی شده و تا دهه فجر امسال به مالکین تحویل خواهد شد.
این مسئول ادامه داد: ۴۵۰ پرونده دیگر مربوط به شهر دیلم توسط بنیاد مسکن تکمیل شده که برای سیر مراحل بعدی در اختیار راه و شهرسازی قرار خواهد گرفت.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دیلم نیز با اشاره به اینکه در شهر دیلم موضوع واگذاری بسیار حساس است بر رعایت قانون تولید و عرضه مسکن تاکید کرد.
محمد طاهری بر همکاری تنگاتنگ دستگاه‌های ذیربط برای تسریع در روند صدور سند مالکیت تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر