شما اینجا هستید

سرخط خبرها » استاندار بوشهر: دبیرخانه سفر کاروان تدبیروامید دراین استان فعال شد
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر- استاندار بوشهرگفت: دبیرخانه سفرکاروان تدبیر وامید درمعاونت برنامه ریزی استانداری این استان برای دریافت پیشنهادها با هدف جلب مشارکت نخگبان و صاحب نظران برای بهره مندی حداکثری از دستاوردهای سفر رییس جمهوری فعال شده است.

مصطفی سالاری روز شنبه درگفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: با توجه به اینکه درسفر کاروان تدبیر وامید، با حضور رییس جمهوری درمورد مسایل کلان توسعه ای استان بوشهر تصمیم گیری خواهد شد، دبیرخانه سفر آماده دریافت پیشنهادهای اقشار مختلف مردم است.

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه، اندیشمندان و صاحب نظران بخش های مختلف دیدگاه های توسعه ای خود را برای تدوین بسته های پیشنهادی به کاروان تدبیر وامید از طریق سامانه سامد (۱۱۱ ) ارایه کنند.

استاندار بوشهر گفت: همه اسناد و مقدمات سفر استانی رییس جمهوری به این استان فراهم شده است و آمادگی کامل برای میزبانی این سفر به مسوولان نهاد ریاست جمهوری اعلام شده است.

سالاری اضافه کرد: براساس اعلام مسوولان نهاد ریاست جمهوری سفر دکتر روحانی به این استان درهفته آخر ماه دی جاری برگزار خواهد بود.

استاندار بوشهر ادامه داد: زمان دقیق این سفر پس از هماهنگی با نهاد ریاست جمهوری خدمت مردم اعلام خواهد شد.

وی گفت: کمیته های مختلف برنامه ریزی برای بهره مندی استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید در استان بوشهر تشکیل شده است.

استاندار بوشهر اظهارداشت: این سفر فرصت مناسبی برای طرح و تصمیم گیری در مورد مسایل چشم اندازهای توسعه ای استان است برهمین اساس همه کسانی که دغدغه توسعه و پیشرفت استان بوشهر را دارند، خادمان ملت را برای تحقق این مهم یاری کنند.

وی گفت: در این ارتباط برای استفاده مطلوب از سفر کاروان تدبیر و امید به استان بوشهر با همکاری دستگاههای اجرایی نیازمندی ها و الویت های توسعه ای شناسایی شده که در قالب درخواست به رییس جمهوری برای تصمیم گیری ارایه خواهدشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر