شما اینجا هستید

سرخط خبرها » برگزاری سومین گردهمایی مربیان کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان بوشهر
گروه : سرخط خبرها

صدای بندر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دیلم گفت: سومین گردهمایی مسئولان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان بوشهر با حضور مربیان بخش هنری و ادبی اواخر سال جاری در دیلم برگزار می‌شود.

به گزارش صدای بندر به نقل ازخبرگزاری فارس، کریم علی حسنی صبح امروز در سومین گردهمایی کارشناسان و مسئولان مراکز منطقه‌ای دیلم بیان داشت: گردهمایی‌ها از جمله محسنات انتقال تجربه خواهد بود و بسیاری از فعالیت‌های ویژه که در مدارس نیست، در این مراکز موجب رشد و ایجاد انگیزه، خواهد بود و با تلفیقی از کارهای جدید و بکر در این گردهمایی‌ها بهتر از قبل فعالیت‌هایمان را به منصه ظهور می‌رسانیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دیلم بیان داشت: شما سفیران خوبی برای دولت و جامعه کودکان هستید و هر آنچه که باید کودکان در خانه‌ها انجام دهند را با فرهنگ ایرانی اسلامی به آنها یاد دهیم.

وی بیان داشت: شما با افراد نخبه سروکار دارید و کودکانی که به این مراکز می‌آیند، از آینده‌سازان متاثر در جامعه از همه‌نظر خواهند بود.

معاون سیاسی فرماندار دیلم اظهار داشت: می‌توان در راستای اهداف نظام، حامل شعار دولت تدبیر و امید در جامعه‌ای ایرانی اسلامی باشیم.

علی حسنی گفت: دهه فجر مختص یک گروه خاص، نهاد و دستگاه نیست و متعلق به همه مردم خواهد بود و همه ما باید دینمان را به انقلاب نظام امام و رهبری ادا کنیم و در همین راستا در ستاد دهه فجر کمیته کودک و نوجوان را شکل دادیم و در سطح شهر شاهد برنامه‌های خوب از طرف این کودکان خواهیم بود.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان بوشهر گفت: امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای هیئت دولت و وزیران باشیم و بهره‌برداری حداکثری و کافی را در همه زمینه‌ها داشته باشیم.

معاون فرماندار دیلم گفت: قرار است سومین گردهمایی مسئولان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان استان بوشهر با حضور مربیان در بخش هنری و ادبی در دیلم اواخر سالجاری برگزار شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان بوشهر نیز در این همایش گفت: مراکز پرورش فکری باید به صورت تخصصی کارکرد خود را نشان دهند و در کنار بچه‌ها باشند و زمینه یاد خدا، تقوا، عمل صالح و شناخت اهل بیت و شهدا را در آنها ایجاد کنیم.

زکیه امیرپور عنوان داشت: شهرستان دیلم در شمال استان در همه زمینه‌ها پیش قدم و دارای مقامات استانی، کشوری و بین‌المللی است که خود نشانگر فعالیت مربیان خوب و توانمند بومی این مرکز است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر