شما اینجا هستید

اخبار » فرماندارگناوه ودیلم از استقبال پرشور مردم از هیات دولت قدردانی کردند
گروه : اخبار

صدای بندر- فرمانداران گناوه و دیلم استان بوشهر با صدور پیامی از حضور پرخیر وبرکت کاروان تدبیر و امید و استقبال حماسی مرذم قدرشناس این شهرستان ها از رییس جمهوری و هیات دولت قدردانی کردند.

فرماندار گناوه در پیامی که نسخه ای از آن روز شنبه به ایرنا ارسال شد، گفت: رایحه دل انگیز کاروان تدبیر و امید، مشام جان شیرزنان و دلاورمردان سرزمین استقامت و ایثار را نوازش کرد و جوانه نوشکفته امید را به بار نشاند.

عبدالنبی یوسفی استقبال حماسی و بی نظیر مردم استان بوشهر بخصوص در شمال این استان از رییس جمهور ی را نمونه ای از عشق و علاقه ساکنان این دیار به منادیان اعتدال و آرامش دانست که با به تصویر کشیدن آن نسیم معطر شور و شوق و مهربانی، فضای استان را آکنده ساخت.

فرماندار گناوه گفت: اینجانب برخود لازم می دانم ضمن قدردانی از اعضای محترم هیات دولت، از موج های خروشان همراهی و مهمان نوازی مردم قدرشناس بویژه اهالی خونگرم شهرستان گناوه و حامیان دولت در این شهرستان در خلق حماسه باشکوه استقبال از کاروان تدبیر و امید سپاسگزاری کنم .

وی با تقدیر از حضور ارزشمند معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان گناوه که با مژدگانی هایی شیرین، نویدبخش توسعه بیشتر این سامان شدند، اظهارکرد:سپاس ویژه اهالی شهرستان را خدمت استاندار تلاشگر که با دلسوزی ها و پیگیری های مستمر خود نقشی موثر و ارزنده در تصویب پروژه های زیرساختی شهرستان گناوه بخصوص در حوزه راه های مواصلاتی و تصویب دهکده گردشگری داشتند، ابراز می دارم.

یوسفی از حمایت و همراهی امام جمعه گناوه و تلاش های شبانه روزی همه همکاران و همراهانی که با برگزاری باشکوه آیین استقبال و دیدار مردم گناوه با معاون رییس جمهوری، گوشه هایی از ظرفیت های بی نظیر شهرستان را به تصویر کشیدند تقدیر و سپاسگزاری کرد.

فرماندار دیلم هم با صدور پیامی گفت:مردم استان بوشهر بخصوص دریادلان این شهرستان در استقبال پرشور و شعور از رییس جمهوری برگ زرین دیگری در تاریخ این استان به یادگار گذاشتند.

قاسم قائدی افزود: از فرد فرد مردم شهرستان دیلم که برای حمایت خود از کاروان تدبیر و امید سختی مسافت راه تا مرکز استان را تحمل وحضوری چشمگیر در آیین استقبال داشتند، قدردانی می شود و بی تردید حضور پرشور نشاط مردم اقتدار، صلابت، همدلی و همگرائی نظام و دولت تدبیر و امید را به رخ جهانیان کشاند و دوستدارن را امیدواتر و بدخواهان را مایوس تر کرد.

وی گفت: رهاورد سفر دولت به استان بوشهر و نماینده ویژه اعزامی رییس جمهوری به این شهرستان به زودی به اطلاع مردم این شهرستان رسانده می شود.

فرمانداردیلم از امام جمعه و دیگر اقشار و گروه های مختلف جامعه که در تدارک و برنامه ریزی و همراهی در استقبال استانی و شهرستانی مجدانه تلاش کردند، قدردانی کرد.

منبع: ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر